העברות בעולם – 24.7: רכש חדש לברק בכר, זאהה חתם בגלאטסראיי

אחרי תקופה ארוכה שהישראלי ניסה לצרפו, הבלם מילוש דגנק הוצג בבלגרד. וגם: שוער נבחרת ארגנטינה מבוקש, הדרישה של בעלי טוטנהאם על קיין, זאביצר עבר לדורטמונד והאם אסטון וילה תמכור את אמיליאנו מרטינס?

(גודל טקסט)

העברות

* מסע הקניות של הכוכב האדום בלגרד נמשך. אחרי תקופה ארוכה שניסה לצרפו, כך על פי הדיווחים בסרביה, הצליח ברק בכר להחתים את הבלם מילוש דגנק שחוזר לקדנציה שלישית בשורות אלופת סרביה. דגנק בן ה-29, יליד קרואטיה שמשחק בבחרת אוסטרליה, בשנה האחרונה שיחק בקולומבוס מה-MLS והיה בסגל אוסטרליה במונדיאל בקטאר. "חיזוק לליגת האלופות", הודיעה הכוכב האדום.

* החתמה נוצצת נוספת של גלאטסראיי: אלופת טורקיה הודיעה על צירופו של ווילפריד זאהה. אקס קריסטל פאלאס, שמשחק בנבחרת חוף השנהב, חתם לשלוש שנים אחרי שסייים את חוזהו באנגליה.

* ריאל בטיס הודיעה על חזרתו של מארק ברטרה בן ה-32, שבעונה החולפת שיחק בטרבזונספור הטורקית.

* ריימס שילמה 12 מיליון יורו לגנט עבור הבלם הקנייתי בן ה-26 ג'וזף אוקומו, שחתם על חוזה לחמש שנים.

* מרסל זאביצר, הקשר האוסטרי של באיירן מינכן ששיחק בחצי העונה החולפת במנצ'סטר יונייטד, חתם בבורוסיה דורטמונד עד 2027. הבווארים יקבלו תמורתו 19 מיליון יורו, בונוסים עשויים להתווסף למתווה.

* מתיו ולבואנה, 38, קשר נבחרת צרפת לשעבר, נפרד מאולימפיאקוס אחרי ארבע שנים וחתם לעונה אחת באפולון לימסול הקפריסאית.

* טורינו שילמה 2.8 מיליון יורו לוורונה עבור הקשר אדריאן טאמזה. הקמרוני-צרפתי בן ה-29 חתם לשלוש שנים.

* בוקה ג'וניורס מכרה את החלוץ בן ה-22 לואיס ואסקס לאנדרלכט תמורת 7 מיליון יורו ו-15 אחוזים ממכירה עתידית.

* לוס אנג'לס FC רכשה את החלוץ הספרדי מריו גונסאלס (23) מבראגה תמורת 3.3 מיליון דולר.

* אל סאד הקטארית עם שני חיזוקים מאירופה: גונסאלו פלאטה, חברו לשעבר של שון וייסמן בשורות ויאדוליד, נרכש תמורת 12 מיליון יורו ועוד 3 מיליון בבונוסים וחתם לחמש שנים. בנוסף, בלם נבחרת מרוקו רומן סייס הגיע מבשיקטאש בחוזה לשנתיים.

שמועות

* פבריציו רומאנו מדווח: "אל הילאל מערב הסעודית הגישה הצעה רשמית לפריז סן ז'רמן על קיליאן אמבפה עם סכום שיא: 300 מיליון יורו. הקבוצה טרם דיברה עם השחקן עצמו. בפריז מאמינים: אמבפה כבר סיכם בריאל מדריד ורוצה לעבור אליה בחינם בקיץ הבא". ב"סקיי" מדווחים: "חמש קבוצות שונות פנו לפריז סן ז'רמן, כולל מהפרמיירליג".

* באנגליה מדווחים: הבעלים של טוטנהאם ג'ו לואיס הבהיר ליו"ר דניאל לוי שהקבוצה "חייבת" למכור את הארי קיין אם הוא לא מחדש את חוזהו, שמסתיים בקיץ הבא. באיירן מינכן ממשיכה להאמין בסיכוייה לצרף אותו, גם מנצ'סטר יונייטד עדיין בתמונה. במקביל פורסם שטוטנהאם כבר החלה בשיחות עם רנדל קולו מואני, שעשוי להירכש מאיינטרכט פרנקפורט בתור מחליפו של קיין.

* הריענון בצ'לסי נמשך: קאלום הדסון אודוי סיכם בפולהאם. במקביל הבלוז הגישו הצעה לקריסטל פאלאס – 35 מיליון ליש"ט על מייקל אוליסה (סכום גבוה יותר מזה שנקוב בהסכם השחרור שלו) כדי להקדים את מנצ'סטר סיטי בקרב על שחקן הכנף של נבחרת צרפת הצעירה.

* יורגן קלופ אומר: אלכסיס מקאליסטר ודומיניק סובוסלאי הם לאחרונים ו"עוד שחקנים יגיעו", בעיקר לקישור שאיבד את פאביניו וג'ורדן הנדרסון לערב הסעודית.

* באנגליה טוענים כי ליברפול עדיין בקשר עם סאות'המפטון במטרה להשלים עוד החודש את עסקת רומאו לאביה, הקשר הבלגי הכישרוני בן ה-19, המוערך בכ-50 מיליון ליש"ט.

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם
הארי קיין, חלוץ טוטנהאם | רויטרס
קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת
יעבור לריאל עוד הקיץ? אמבפה | רויטרס

* סוכמה העברתו של מרסל זאביצר: הקשר האוסטרי יערוך היום בדיקות רפואיות בבורוסיה דורטמונד לקראת חתימה עד 2027. באיירן מינכן תקבל תמורתו 19 מיליון יורו, בונוסים עשויים להתווסף למתווה.

* פולהאם ואל הילאל על סף סגירת עסקת אלכסנדר מיטרוביץ'. הקוטג'רס דחו שתי הצעות על החלוץ הסרבי, אבל כעת גם הוא בדרכו לליגה הסעודית תמורת כ-50 מיליון ליש"ט.

* אינטר הציעה לאסטון וילה 15 מיליון יורו עבור אמיליאנו מרטינס, אך ההצעה נדחתה. שוער נבחרת ארגנטינה מצדו ישמח לעבור לקבוצה שמשחקת בליגת האלופות.

* לפי "גאזטה דלו ספורט", אל הילאל גם הגישה הצעה חדשה לצ'לסי על רומלו לוקאקו, שיוכל להרוויח בליגה הסעודית כ-50 מיליון יורו לעונה.

* מנצ'סטר יונייטד מודעת לכך שפריז סן ז'רמן מתחרה איתה, ולוחצת במטרה לנצח במירוץ ולהחתים את חלוץ אטאלנטה רסמוס הוילונד.

* עוד לכיוון ערב הסעודית: אלן סן מקסימן הגיע לסיכום עם אל אהלי ואמור לחתום על חוזה לשלוש שנים. שחקן הכנף הצרפתי של ניוקאסל יצטרף לאדואר מנדי, רוברטו פירמינו וריאד מחרז.

* באיטליה טוענים כי לוצ'יאנו ספאלטי, שהוביל את נאפולי לאליפות ונפרד ממנה, דחה הצעת עתק מאל אהלי ומעדיף להמתין לקיץ הבא כדי להחליף את מסימיליאנו אלגרי ביובנטוס.

* מוסא דמבלה, חלוצה בן ה-27 של ליון, יגיע לבדיקות במנצ'סטר לקראת חתימה בקבוצת אל אטיפאק הסעודית, אותה מאמן סטיבן ג'רארד ואליה הצטרף לאחרונה ג'ורדן הנדרסון.

* פריז סן ז'רמן הגישה הצעה בסך 12 מיליון יורו פלוס 6 מיליון על סעיפים שונים לסביליה כדי לקבל את השוער יאסין בונו, אבל האנדלוסים רוצים 18 מיליון כתשלום בסיס ועוד בונוסים.

* סמואל צ'וקווזה, שחקן הכנף של ויאריאל ונבחרת ניגריה, אמור להשלים את המעבר למילאן ביומיים הקרובים ולחתום לחמש שנים לאחר הסיכום שהושג בין המועדונים (20 מיליון יורו ועוד 8 מיליון בונוסים). שחקן ההגנה מתאו גאביה אמור לעבור בהשאלה לצוללת הצהובה כחלק מהעסקה.

* בלם אטאלנטה רפאל טולוי הוא אחד המועמדים של אינטר לחיזוק ההגנה, כך טוענים באיטליה.

* העיתונאי הטורקי אקרם קונור דיווח שפולהאם רוצה להנחית אצלה את דמראיי גריי מאברטון, בו מעוניינות שלוש קבוצות מאנגליה, איטליה וערב הסעודית.