העברות בעולם, 3.8: ברצלונה תנסה לצרף את קאנסלו עם הכסף מדמבלה

play
ז'ואאלו קאנסלו, מגן באיירן מינכן | רויטרס
זהבי הדהים, בכר חגג ובארסה הביסה: צפו בשערי השבוע 02:49

המגן מוכן לקצץ בשכרו כדי לעבור, הקטלאנים ינסו להגיע לסיכום עם מנצ'סטר סיטי. טוטנהאם סיכמה עם כוכב ארגנטינאי צעיר, פ.ס.ז' בעקבות קולו מואני, סרחיו ראמוס יצטרף לקבאני בבוקה?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

העברות

* מסע הרכש המטורף של גלאטסראיי נמשך. אלופת טורקיה הודיעה על החתמת קרם דמירבאי בן ה-30. הקשר ההתקפי נרכש מלברקוזן עבור כ-4 מיליון יורו.

* פיינורד השלימה את רכישתו של החלוץ היפני איאסה אואדה בן ה-24, שעבורו תקבל סרקל ברוז' 10 מיליון יורו. בעונה האחרונה בבלגיה הבקיע 23 שערים.

* דויה צ'אלטה-צאר, בלם סאות'המפטון, חתם בהשאלה לעונה הקרובה בליון.

ז'ואאו קאנסלו, מנצ'סטר סיטי
ז'ואאו קאנסלו הכפיל בבעיטה אדירה | רויטרס

שמועות

* בספרד טוענים: מנצ'סטר סיטי מוכנה להשאיל לברצלונה את ז'ואאו קאנסלו תמורת 10 מיליון יורו, עם אופציית רכישה בגובה 40 מיליון יורו. המגן מוכן לקצץ בשכרו על פי הדיווחים כדי לעבור וכבר הגיע להבנות עם הקטלונים, שינסו להגיע עם הסיטיזנס לסיכום וישתמשו בכסף ממכירת עוסמאן דמבלה בניסיון לצרפו.

* ב"סקיי ספורטס" מדווחים כי טינו ליברמנטו יחתום בניוקאסל לחמש שנים. הבלם-מגן של סאות'המפטון יצטרף לקבוצה מהפרמיירליג תמורת כ-40 מיליון ליש"ט.

* כולן רבות, ובסוף ערב הסעודית תיקח? לפי דיווח ב"מירור", קבוצה מהליגה הסעודית הגישה הצעה על סך 80 מיליון ליש"ט עבור מויסס קאיסדו. במקביל, ממשיך להתנהל משא ומתן בין צ'לסי לשחפים.

* עסקה שכן נסגרה בין ברייטון לצ'לסי נוגעת לשוער הספרדי רוברט סאנצ'ס, שאיבד את מקומו בהרכב השחפים ובממלכה מדווחים שיעבור לבלוז בימים הקרובים כדי להתחרות בלקפה, מיד לאחר שישלים את הבדיקות הרפואיות. צ'לסי תשלם עבורו כ-25 מיליון ליש"ט.

* אחרי שהגיעה לסיכום מול גונסאלו ראמוס, חלוצה של בנפיקה, פריז סן ז'רמן רוצה לסיים את חלון ההעברות עם עוד שני שחקנים נוספים – רנדל קולו מואני מאיינטרכט פרנקפורט ובראדלי ברקולה מליון.

* פיטי מרטינס, שחקנה של אל נאסר, איבד את מקומו בהרכב של הקבוצה הסעודית ונראה כי הוא בדרך חזרה לריבר פלייט שצירפה רק אתמול את מנואל לנזיני.

* טוטנהאם סיכמה עם אלחו וליס על הצטרפותו לקבוצה. התרנגולים כעת צריכים לסגור עם רוסאריו סנטרל את תנאיו של החלוץ הצעיר, כאשר הארגנטינאים מעוניינים להשאירו עד ינואר 2024. וליס בן ה-19 הבקיע העונה 11 שערים ב-23 משחקים בהם שותף בליגה.

* ב"ספורט" מדווחים שליברפול הביעה עניין בפרנק קסייה, קשרה של ברצלונה, שמוכנה למכור אותו תמורת 15 מיליון יורו.

* בדרך לסיים את הקריירה בארגנטינה? אחרי שהחתימה את אדינסון קבאני, בוקה ג'וניורס יצרה קשר עם סרחיו ראמוס, הבלם הספרדי שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן ומאז שחקן חופשי.

* עוד שחקן בדרך לאל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו וסאדיו מאנה? בספרד טוענים כי קלמון לנגלה יעזוב את ברצלונה ויצטרף לקבוצה הסעודית.

* על פי התקשורת בצרפת, אל אהלי הצטרפה למרוץ אחר מרקו וראטי. הסעודים יצטרכו לשלם לפריז סן ז'רמן 60 מיליון יורו עבור הקשר האיטלקי.