"בפ.ס.ז' שוקלים להגיש תביעה בפיפ"א נגד אמבפה"

play
קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן | רויטרס
עדיין ללא ניצחון בהכנה: פ.ס.ז' ספגה שני שערי בזק ונכנעה 2:1 לאינטר 01:43

הסאגה המתוקשרת בין קיליאן אמבפה לאלופת צרפת מגיעה לגבהים חדשים, כאשר במועדון שוקלים לפנות לבית הדין של פיפ''א כדי שיעזור ליישב את הסכסוך אליו נקלעו הצדדים. בינתיים, הכוכב שומר על שקט וממשיך להתאמן בנפרד מיתר חבריו לקבוצה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פ.ס.ז' פתחה אתמול (ראשון) את שבוע האימונים האחרון שלה לפני משחק הפתיחה של העונה החדשה ביום שבת הקרוב נגד לוריין, כאשר קבוצתו של לואיס אנריקה משלימה עם ההבנה שכוכב העל הצרפתי שלה ככל הנראה לא ייכלל בסגל למשחק הקרוב ולעונה שבפתח וממשיך להתאמן בצד עם חבורת "המנודים" של הקבוצה.

פריז, מצדה, שומרת בתקיפות על עמדתה שהחלוץ לא יהיה חלק מסגל הקבוצה, כל עוד לא ישנה את החלטתו לעזוב את המועדון בתום חוזהו בקיץ הבא ולהצטרף ללא תמורה לריאל מדריד. כעת, מספר מקורות מדווחים כי למרות אמירותיו של אמבפה בנושא, הצרפתי שינה את דעתו ומעוניין לעזוב את קבוצתו של לואיס אנריקה כבר בקיץ הנוכחי. לאחרונה דווח כי ישנם ניסיונות לגישור בין שני הצדדים, ואף עלתה לשולחן הצעה להוסיף סעיף שחרור מובטח לחוזהו של אמבפה שייכנס לתוקף בקיץ הבא, אך הצעה זו סורבה בתוקף ע"י השחקן וסביבתו.

אבק כוכבים ליד המסלול. אמבפה | רויטרס

בעיר האורות ישנו זעם רב עקב החלטתו והתנהלותו של הצרפתי בקיץ האחרון, כאשר המצב הנוכחי משתק את המועדון שלא יכול להשתמש בכוכב, אך גם לא מצליח למכור אותו בשל דרישות השכר הגבוהות שלו, ורצונו החד משמעי לשחק אך ורק עבור ריאל מדריד. בסביבת פ.ס.ז' ובעליהם הקטארים מרגישים חוסר אונים כלפי הסיטואציה אשר נכפתה עליהם, ושוקלים בכובד ראש להגיש תלונה רשמית כנגד השחקן בבית הדין של פיפ"א. בבירת צרפת נזכרים בשיחות קודמות עם השחקן, וכן בלא פחות משמונה ראיונות שונים, בהם טען השחקן כי "הוא לא יעזוב בחינם או יפגע במועדון בשום צורה".

בעוד סאגת אמבפה מסרבת להיגמר, בפריז מתכוננים במרץ לעונה החדשה עם כמה התתמות מרשימות, כאשר הבולטת שבהם היא רכישתו הצפויה של גונסאלו ראמוס מבנפיקה תמורת 80 מיליון יורו, ולפי כל הדיווחים, מסע ההתחמשות של אלופת צרפת עוד רחוק מלהיגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי