"הרוצחים יהיו ביציע?": בא.א.ק אתונה תוקפים ודורשים ענישה

אלופת יוון מבכה את מותו של האוהד שנרצח במהומות עם הקהל של דינמו זאגרב וקוראת לאופ"א להדיח את הקרואטים: "מי מכריח אותנו לשחק כשהדם של האוהד שלנו שנרצח ושאר הפצועים קשה עדיין נוטף?"

(גודל טקסט)

בכדורגל האירופי עדיין לא התאוששו מהמראות המזוויעים והתחושות הקשות בעקבות מותו של אוהד א.א.ק אתונה שנרצח במהומות בין אוהדי הקבוצה היוונית לבין אוהדי דינמו זאגרב, רגע לפני המשחק בין שתי הקבוצות במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

אצל אלופת יוון, שנציגי המועדון הניחו זרים וצעיפים מחוץ לאצטדיון הקבוצה, לא נרגעים מהאירוע הקשה ותוקפים בכל הכוח את אופ"א ודינמו זגארב עם קריאה לענישה חמורה: "בשעות האחרונות מייסרת אותנו השאלה – איך ייתכן שאחרי הרצח הברברי על ידי חבורת פושעים מקרואטיה, א.א.ק אתונה צריכה לשחק נגד הקבוצה הזו?".

במועדון רתחו מזעם על כך שצמד המשחקים רק נדחה ולא בוטל עם עלייה אוטומטית של קבוצתם בעקבות המקרה המזעזע: "האם חלק מהרוצחים שלו יהיו ביציע? האם יהיו אלה שותפיהם לפשע שיחגגו היום ברשתות החברתיות את הרצח? מי מכריח אותנו לשחק את המשחקים האלה כשהדם של האוהד שלנו שנרצח ושאר הפצועים קשה עדיין נוטף? האם הלובינג של הקרואטים במסגרת אופ"א חשוב יותר מחיי אדם? יש רק דרך אחת – ענישה מיידית וחמורה! עולם הכדורגל האירופי והמתורבת מחכה לזה".

אוהדי א.א.ק אתונה בפינת הזיכרון לזכר הנרצח
"הדם של האוהד שלנו שנרצח ושאר הפצועים קשה עדיין נוטף". זעם בא.א.ק אתונה | אימג'בנק GettyImages

עוד בכדורגל עולמי

צ'אבי נפרד מדמבלה ומהלל את לאמין ימאל: "נהדר לראות אותו"
שבוע לפתיחת העונה: ז'ולן לופטגי עזב את וולבס
אחרי שמסי ואמבפה סרבו להצעות עתק: אל הילאל פנתה לניימאר

כאמור, המשחק הראשון נדחה לשבוע הבא וישוחק בבירת קרואטיה, כשהגומלין מיועד להיערך ב-19.8 באתונה, אך עדיין לא ברור האם א.א.ק תתייצב, האם יהיה קהל במשחקים וכיצד האירוע המכוער והעצוב הזה יסתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי