"ארתורו וידאל מכור להימורים, הוא חולה. בבקשה תעזרו לו"

play
ארתורו וידאל | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images
זומר פישל בבכורה, אך אינטר ניצחה 3:4 את זלצבורג וגלוך בדקה ה-90 02:51

הסכסוך בין הכוכב הצ'יליאני המזדקן לעיתונאי מקומי עלה שלב כשהאחרון דיווח: "יש ימים שבהם הוא מפסיד 13-14 אלף דולר"

(גודל טקסט)

סכסוך מתמשך בין ארתורו וידאל לעיתונאי ותיק, מעסיק בימים האחרונים את תקשורת הספורט בצ'ילה – בעיקר אחרי שהעיתונאי טען שהכדורגלן סובל מהתמכרות להימורים ואיבד את מרבית הונו.

העיתונאי מאוריסיו ישראל, צ'יליאני-יהודי שאביו היה ניצול שואה, פרסם לפני כמה חודשים על יחסים רעים בין מאמן הנבחרת אדוארדו בריסו, לדריו אוסוריו שנחשב לאחד משחקני העתיד של הכדורגל הצ'יליאני. וידאל הגיב לפרסום הזה כשקרא לעיתונאי "ליצן" וכנראה נתן את האות לקרב המתמשך.

לפני כמה שבועות ישראל פרסם שוידאל נמצא בצרות כלכליות ונאלץ למכור קרוב ל-80 סוסים שהיו בבעלותו ושחלקם סוסי מירוצים שעלותם גבוהה. השבוע העיתונאי כבר פירט: "מה שפרסמתי נכון, לווידאל נשארו 3 או 4 סוסי מירוצים שהעלות שלהם נמוכה. אבל זה כבר לא רלוונטי, אני רוצה לספר משהו חשוב…".

ישראל המשיך: "מה שמדאיג אותי באמת זו בעיית ההימורים שלו. ב-Club Hipico (מרכז מירוצי הסוסים הגדול בצ'ילה) סיפרו לי ש-5 אחוז מסך ההימורים שלהם הם של וידאל. יש תקופות שהוא מפסיד כ-14-15 אלף דולר ביום. הוא חולה, בבקשה תעזרו לו".

ארתורו וידאל במדי פלמנגו
| אימג'בנק GettyImages, Wagner Meier

עוד ממעלליו ההיסטוריים של ארתורו וידאל

וידאל על פרשת נערות הליווי: "בצ'ילה מחפשים דברים שלא קיימים" ארתורו וידאל הורשע בתקיפה במועדון לילה וישלם קנס של 800 אלף יורו מסיבות, אלכוהול ואובדן שליטה: חורחה סמפאולי חזה את הקריסה של צ'ילה ארתורו וידאל נזרק מנבחרת צ'ילה אחרי שהגיע שתוי לאימון וידאל נהג תחת השפעת אלכוהול וריסק את הפרארי שלו וידאל בילה במועדון לפני משחק ונקנס על ידי יובנטוס וידאל ועוד 4 שחקנים חזרו שיכורים ונזרקו מהסגל של צ'ילה

וידאל הסתכסך לאחרונה עם חורחה סמאפולי שחזר לשתף איתו פעולה בפלמנגו – אחרי השנים הגדולות המשותפות בנבחרת צ'ילה. בעקבות הסכסוך הוא עזב וחתם באתלטיקו פרנאננסה – ובינתיים הוא ממשיך לייצר כותרות שליליות כפי שעשה לכך אורך הקריירה.

וידאל בן ה-36 הוא אחד מגדולי כדורגלני צ'ילה בכל הזמנים וזכה עם הנבחרת בשני התארים היחידים שלה: קופה אמריקה ב-2015 וב-2016. הוא שיחק בקבוצות צמרת אירופיות במשך 15 שנה וזכה ב-4 אליפויות איטליה עם יובנטוס, 3 אליפויות גרמניה עם באיירן מינכן, אליפות ספרד עם ברצלונה ואליפות איטליה עם אינטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי