בקפריסין מצאו את הבעיה של יריבת מכבי ת"א: "עומרי אלטמן חסר"

play
פתח גם נגד דינמו קייב. עומרי אלטמן | אימג'בנק GettyImages, AFP
דניאל פרץ, שוב: השוער עצר פנדל מאוחר, מכבי ת"א נפרדה ב-1:1 מול לרנקה 03:21

א.א.ק לרנקה נראית לא טוב בפתיחת העונה, בתקשורת המקומית הסבירו: "אחרי העזיבה של אלטמן נותר חלל. הוא היה האס של הקבוצה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

א.א.ק לרנקה אמנם לא הייתה רחוקה מלבצע מהפך נגד מכבי תל אביב ביום חמישי האחרון, אבל ה-1:1 בקפריסין עשה עוול בעיקר לאורחים. הקבוצה של רובי קין שטה לאורך מרבית המשחק, יזמה, יצרה מצבים והחמיצה. א.א.ק הצליחה לעקוץ וגם החמיצה פנדל בדקות הסיום, אבל סיפקה הופעה לא מרשימה.

בשנה שעברה א.א.ק הגיעה עד שמינית גמר הקונפרנס ליג, אבל בינתיים היא לא נראית טוב ולפני מכבי תל אביב היא בקושי עברה את טורפדו ז'ודינו הבלארוסית עם 3:4 בסיכום המשחקים. אז מה חסר? באתר 24sports טוענים שעומרי אלטמן.

"בשנה שעברה אלטמן, האס הישראלי, היה האיש שברגעים שבהם המשחק הסתבך, מצא פתרונות וחולל ניסים", כתב העיתונאי תאודורוס ציולאקיס ב-24sports, "הוא כבש 11 שערים ב-36 משחקים, חלק מהם שערי מפתח – גם באירופה וגם בליגה. אחרי העזיבה שלו נותר חלל בעמדה שמתחת לחלוץ ונרא שרפא לופס לא יכול למלא אותו. לאלטמן הייתה מנהיגות ויכולת להשתלט על כדורים, לשנות את המשחק, ובעיקר לכבוש".

עומרי אלטמן שחקן א.א.ק לרנקה חוגג שער
עומרי אלטמן שחקן א.א.ק לרנקה חוגג שער | אימג'בנק GettyImages, AFP

אלטמן עבר לפני כמה שבועות להפועל תל אביב ויריבת מכבי תל אביב עדיין מחפשת קשר התקפי שיתפוס את מקומו. גם אם היא תמצא בימים הקרובים, היא כמובן לא תהיה רשאית לרשום אותו לגומלין בבלומפילד ביום חמישי הקרוב.

ב-24sports הוסיפו הערב: "בשלושת המשחקים שא.א.ק קיימה עד עכשיו, ראו כמה אלטמן חסר. צ'אבי רוקה (המנהל המקצועי) מחפש שחקן מסוגו של הישראלי, מישהו שישחק מתחת לחלוץ, אבל יוכל להיות מתופקד גם בכנפיים – כפי שאלטמן עשה מדי פעם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי