אופ"א שוקלת להעביר את גמר הקונפרנס ליג מאתונה, ישראל תרוויח?

ארגון הכדורגל האירופי מודאג מהאלימות ביוון אחרי רצח האוהד לפני המשחק בין א.א.ק המקומית לדינמו זאגרב. נשקלת אפשרות לעיר אחרת במדינה, טורקיה או מארחת עתידית, כשישראל הגישה מועמדות ל-2026 או 2027

(גודל טקסט)

ביום שלישי הקרוב ייערך סוף סוף המשחק הראשון בין א.א.ק אתונה לדינמו זאגרב במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, אחרי שבשבוע שעבר המשחק הראשון שהיה אמור להתקיים בבירת יוון נדחה בעקבות רצח אוהד יווני בקטטה שהתפתחה בין חוליגנים קרואטים, אוהדי א.א.ק ואוהדי פנאתינייקוס שהצטרפו לעימותים.

הרצח הנוראי שהתקיים מחוץ לאצטדיון שבאתונה גרם לראשי אופ"א לחשב מסלול מחדש ולחשוב האם להעתיק את מגרש גמר הקונפרנס ליג שמיועד לארח בחודש מאי את המשחק לאצטדיון בעיר אחרת באירופה. מאות האנשים שהשתתפו בקטטה האלימה הבהילה את אלכסנדר צ'פרין, נשיא אופ"א, לפי דיווחים באירופה, וכעת שוקלים לשנות את העיר המארחת.

עוד בכדורגל עולמי

העברות בעולם: המחליף של הארי קיין? "טוטנהאם במגעים עם רומלו לוקאקו" סלאח התעצבן על החילוף, קלופ: "הוא שחקן חשוב, אבל אנחנו כאן כדי לנצח" הכי פופולארי אי פעם: רונאלדו הגיע ל-600 מיליון עוקבים באינסטגרם

גביע הקונפרנס ליג
מי תניף את גביע הקונפרנס ליג בסיום העונה בפראג? | רויטרס

באופ"א החלו לחשוב על אופציות חלופיות כשאחת האפשרויות היא לקיים את המשחק בעיר אחרת ביוון או באצטדיון אטאטורק באינסטבול שאירח את גמר ליגת האלופות בעונה שעברה. אפשרות נוספת היא להקדים את אירוח הגמרים הבאים אשר הגישו מועמדות לשנים הבאות, כשאחת המדינות המועמדות היא ישראל שהציעה את אצטדיון טדי עבור אירוע השיא של המפעל ב-2026 או 2027. מדינות אחרות שהגישו הצעות הן גרמניה, נורבגיה, סקוטלנד ושוויץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי