שמונה מכוניות ושלוש סאונות: נחשפו הדרישות של ניימאר מאל הילאל

play
ניימאר | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.8 06:30

משכורת עתק היא רק ההתחלה עבור הברזילאי בסעודיה. ג'ונתן סוריאנו ביקר: "מספיק טוב כדי להוליך קבוצה לזכייה לליגת האלופות, והוא פשוט הרים ידיים"

(גודל טקסט)

ניימאר סגר אמש (שלישי) רשמית באל-הילאל, ובכך חתם (לעת עתה) קריירה אירופית מלאת עליות ומורדות ותחושה כללית שלא ממש הצליח לעמוד בפוטנציאל העצום שלו – אף שכסף, כמובן, לא יהיה חסר לו.

ניימאר ישתכר היטב בסעודיה, זה ברור לכולם – 260 מיליון יורו בשנתיים, לצד בונוסים שמנים, מטוס פרטי ואחוזת ענק. אבל זה לא הכל. לפי "סאן", דרש לקבל לא פחות משמונה מכוניות יוקרה, לו ולפמליה שלו, כולל נהג פרטי שיעמוד לרשות ולרשות משפחתו וחבריו. בין היתר, דרש ניימאר בנטלי, אסטון מרטין ולמבורגיני, בעלות כוללת של כ-600 אלף יורו. אשר לאחוזה, ובה למעלה מ-25 חדרים, המקררים יהיו מלאים באסאי והמיצים האהובים על בני המשפחה של הכוכב, שדרש שלוש סאונות וחמישה עובדים, כולל שף פרטי.

אם זה לא מספיק, הרי שניימאר דרש מקבוצתו החדשה שיכסו את כל ההוצאות שלו בימי חופש – מלונות, מסעדות ובילויים – ונענה בחיוב, כמובן.

עוד על המעבר של ניימאר

עזב את פריז סן ז'רמן: ניימאר חתם לשנתיים באל הילאל הפך לכלי משחק עם אמבפה, ברח מצ'אבי: כך ניימאר התגלגל לסעודיה בדרך למעבר ענק: ניימאר סיכם לשנתיים באל הילאל

שחקן העבר ג'ונתן סוריאנו לא אהב את ההחלטה של הכוכב הברזילאי. "יש לו מספיק איכות כדי להוליך קבוצה לזכייה לליגת האלופות, והוא פשוט הרים ידיים", אמר סוריאנו. "כעת, כשליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו לא מובילים ביחד את הכדורגל האירופי, וקיליאן אמבפה וארלינג הולאנד עדיין בעליה, ניימאר החליט להרוויח יותר כסף".

יש לציין שגם סוריאנו עצמו עשה צעד דומה, אם כי במקרה שלו, הוא חתם באל-הילאל לקראת סיום הקריירה שלו, ולא פחות או יותר בשיאה. "זה לא היה פשוט", אמר. "לעבור לערב הסעודית עם אישה ושלוש בנות זה לא הרעיון הטוב ביותר". בסעודיה, החזיק הספרדי שמונה חודשים בלבד, לפני ששב למולדתו.

"אל-הילאל זה מועדון ענק עם אוהדים גדולים, זו הקבוצה הגדולה באסיה", אמר ניימאר אמש, לאחר החתימה. "זה מרגיש כמו ההחלטה הנכונה עבורי, בזמן הנכון, במועדון הנכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי