א.א.ק לרנקה אופטימית: "מסוגלים להסתכל למכבי תל אביב בעיניים"

play
יונתן כהן | אתר רשמי, מכבי תל אביב
דניאל פרץ, שוב: השוער עצר פנדל מאוחר, מכבי ת"א נפרדה ב-1:1 מול לרנקה 03:21

דובר הקפריסאים לפני ההמראה לישראל: "מאמינים ביכולות שלנו". הכובש מהמשחק הראשון יפתח? "יכול ליצור בעיות ליריבה" (ה', 20:00 בספורט1)

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהמריאה בעיכוב קל של כ-40 דקות, א.א.ק לרנקה נחתה הבוקר (רביעי) בישראל לקראת משחק גומלין נגד מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג (20:00, ישיר בספורט1). אף שלא הצליחו לנצח בביתם ונפלו מצהובים ביכולת, הקפריסאים אופטימיים לקראת המפגש בבלומפילד.

דובר א.א.ק לרנקה קיריאקוס דימיטריו אמר לפני ההמראה: "אנחנו נוסעים בידיעה שתהיה לנו משימה קשה באווירה חמה. מצד אחד אנחנו מודעים לקשיים, אבל מנגד מאמינים ביכולות שלנו. נילחם עד הסוף כדי לעשות הישג גדול. יהיו מאחורינו כמה מאות אוהדים. לא השגנו יתרון במשחק הראשון כמו שרצינו, אנחנו משחקים באצטדיון של מכבי וזה הופך אותם אוטומטית לפייבוריטים, אבל הוכחנו שאם אנחנו מציגים את הגרסה הכי טובה שלנו, אנחנו מסוגלים להסתכל ליריבה בעיניים".

עוד על מכבי תל אביב

הסיבות למכירת יובאנוביץ' והחיפוש אחר מחליף שיהיה שונה ממנו האחוזים ממכירה עתידית והכסף שיעבור לסרביה: עסקת יובאנוביץ' מכבי תל אביב מחדדת את המסקנות מלרנקה. מילסון לראשונה בסגל?

באשר להרכב, בקפריסין מעריכים כי המאמן חוסה לואיס אולטרה ייתן את הקרדיט לעימאד פאראג', שעלה כמחליף בשבוע שעבר וכבש את שער השוויון. "הוא גילה יכולת טובה והיה פעיל במיוחד, המהירות שלו וכישורי האחד-על-אחד יכולים ליצור בעיות להגנה היריבה, א.א.ק צריכה שהוא יאיים על השער ויכבוש כדי להתגבר על מבחן קשה בחוץ", נכתב בתקשורת הקפריסאית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי