ניימאר: "רונאלדו התחיל הכל, כולם קראו לו משוגע"

play
ניימאר אל הילאל | אתר רשמי, אל הילאל
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8 05:41

הרכש הנוצץ של אל הילאל מדבר: "לא דיברתי עם אף אחד על החיים בערב הסעודית. ברזילאים רבים יצפו בליגה ומקווה שיתמכו בקבוצתי"

(גודל טקסט)

כוכבים רבים עשו את הדרך הקיץ מהליגות הבכירות באירופה אל הליגה הסעודית המתחדשת. עם זאת, למעטים מהם תהיה השפעה דומה לזו של ניימאר. הכוכב הברזילאי עזב את פריז סן ז'רמן, שש שנים אחרי שזו הפכה אותו לשחקן היקר בכל הזמנים. הוא הצטרף לאל הילאל, שהנחיתה הקיץ סוללת כוכבים הכוללת בין היתר את סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', רובן נבס, מלקום וקאלידו קוליבאלי כשהיד עוד נטויה.

בריאיון לאתר הרשמי של אל הילאל סיפר הברזילאי על המעבר למזרח התיכון והעזיבה של הכדורגל האירופי: "שמח להגיע לליגה חדשה. זה אתגר חדש והאתגרים מניעים אותי. אני כאן כדי לעזור לליגה לגדול יותר ויותר. הליגה כבר עוברת שינויים, יש הרבה החתמות ובמיוחד לאחריהן תהיה הליגה תחרותית מאוד".

"התחרותיות היא חשובה", הוסיף ניימאר, שזכה בחמש אליפויות בשש שנים בפריז, "בגלל זה אני מגיע לליגה הזו. אני מאמין שכריסטיאנו רונאלדו התחיל הכל. כולם קראו לו משוגע, והיום רואים את הליגה גדלה".

הריאיון של ניימאר לאל הילאל

אל הילאל הינה אחת מארבע הקבוצות שביצעו את מרבית ההחתמות בקיץ האחרון לצד אל נאסר, אל איתיחאד ואל אאהלי. "המטרה היא לזכות בעוד תארים", אמר ניימאר, "אתן את המקסימום למועדון. זה מרגש לפגוש שחקנים בקבוצות אחרות וזה מעודד אותך לשחק טוב יותר. כשפוגשים שחקנים כמו רונאלדו, קארים בנזמה ורוברטו פירמינו – הריגוש לחתום בליגה הזו נעשה גדול יותר. לפגוש אותם יהיה נהדר".

לסיכום התייחס ניימאר לחיים במדינה החדשה: "לא דיברתי עם אף אחד על החיים בערב הסעודית, אפילו לא דיברתי על הליגה. הייתה לי שיחה עם אלכס טלש, מלקום ומיקאל – ברזילאים שמשחקים במדינה – אבל שום דבר על המדינה, העיר או הקבוצה. הם יותר רצו לשאול אם אני מגיע. ברזיליאם רבים יצפו בליגה ואני מצפה שהם יעקבו ויתמכו באל הילאל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי