"ציד אדם": אמו של רוביאלס הסתגרה בכנסייה ושובתת רעב

play
לואיס רוביאלס, נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית | GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP
היסטוריה בסידני: ספרד ניצחה 0:1 את אנגליה וזכתה לראשונה במונדיאל הנשים 03:32

בהתאחדות הספרדית מאיימים לעזוב את אופ"א במקרה של הרחקת הנשיא, שאמו טוענת: "צדים אותו, הוא לא מסוגל לפגוע באף אחד". נטלי פורטמן תמכה בג'ני הרמוסו

(גודל טקסט)

התפתחות דרמטית בסערת השעייתו של נשיא ההתאחדות הספרדית לואיס רוביאלס: אחרי שהוא נענש על ידי פיפ"א בגלל שנישק את שחקנית הנבחרת ג'ני הרמוסו ללא הסכמתה, היום (שני) אמו אנחלס בחאר הסתגרה בכנסייה בעיר גרנאדה והכריזה על שביתת רעב עד אשר יימצא הפתרון "לציד האדם הבלתי אנושי והעקוב מדם" שנעשה לבנה "מבלי שמגיע לו".

בחאר הבהירה שהסגר ושביתת הרעב יימשכו עד הודעה חדשה, כל עוד לא ייעשה צדק עם בנה. היא ביקשה מהרמוסו "לומר את האמת ותדבוק בגרסה המקורית שלה לאירועים". מי שנמצאת איתה בכנסייה היא אחותה.

עוד טענה אמו של רוביאלס ש"אין הטרדה מינית ברגע שקיימת הסכמה הצדדית כפי שרואים בתמונות", ותהתה "מה עומד מאחורי ההתעסקות עם בנה, שלא מסוגל לפגוע באף אחד".

לואיס רוביאלס עם שחקנית נבחרת ספרד ג'ני הרמוסו
לואיס רוביאלס עם שחקנית נבחרת ספרד ג'ני הרמוסו | GettyImages, Noemi Llamas/Eurasia Sport Images

ההתאחדות הספרדית ממשיכה לתמוך ברוביאלס למרות גל הפרישות של שחקניות הנבחרת והגינויים מצד ראשי המועדונים במדינה. כעת מאיימים בהתאחדות לעזוב את אופ"א אם הנשיא יודח סופית מתפקידו, אף שצעד כזה עשוי להביא לפסילת הקבוצות הספרדית מהמפעלים האירופיים.

בינתיים, הרמוסו קיבלה תמיכה קצת בלתי צפויה מהשחקנית ההוליוודית נטלי פורטמן, שצייצה: "אני עומדת לצד ג'ני הרמוסו". פורטמן האמריקאית-ישראלית, זוכת פרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר, פעילה בשנים האחרונות בעולם של הכדורגל הנשי והיא אחת מהבעלים של קבוצת איינג'ל סיטי מהליגה האמריקאית, קבוצה שהוקמה ב-2020 בלוס אנג'לס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי