פניית פרסה בדרך לקאמבק מרגש: סרחיו ראמוס צפוי לחתום בסביליה

play
סרחיו ראמוס | רויטרס
מחוץ לקווים, 3.9 11:01

הבלם הוותיק היה על סף סיכום באל איתיחאד הסעודית, אך קבוצת נעוריו פנתה: "הוא לא מחפש כסף, רק רוצה לחזור הביתה ולהגשים חלום"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

מוקדם יותר היום (ראשון) היה נראה שסרחיו ראמוס נמצא על סף חתימה באל איתיחאד הסעודית, אולם בשעות הערב מדווחים בספרד על פניית פרסה דרמטית ומרגשת למדי. מתברר כי קבוצת נעוריו של הבלם הוותיק סביליה פנתה אליו, והקאמבק נראה קרוב מתמיד.

הקבוצה הסעודית שוחחה עם ראמוס עוד בחודש מאי והציעה לו 50 מיליון יורו לעונה, אך הוא סירב להגיע. מספר חודשים חלפו, כוכבים רבים נדדו מאז למפרץ ונדמה היה כי הבלם השתכנע, אולם לפי "מארקה", "סרחיו לא מחפש כסף. הוא רוצה לחזור הביתה ולשחק שוב בסביליה, זה היה החלום הגדול שלו לפני סוף הקריירה. הצדדים קרובים מאוד לסיכום". הסיכום הזה מגיע משום שחוסה לואיס מנדיליבאר דרש מההנהלה בלם חדש, לאחר ששמו של ראמוס היה על הפרק כבר בתחילת הקיץ – אך האנדלוסים בחרו לבחון אופציות אחרות.

סרחיו ראמוס במדי סביליה
קאמבק מרגש. ראמוס | אימג'בנק GettyImages, Denis Doyle

שתי המועמדות העיקריות לקלוט את ראמוס בקיץ האחרון היו בשיקטאש וגלאטסראיי, כאשר האחרונה רצתה להציג אותו אחרי שהבטיחה בשבוע שעבר את הכרטיס לליגת האלופות, אך המגעים לא צלחו. ראמוס בן ה-37 גדל במחלקת הנוער של סביליה, עלה לקבוצה הבוגרת ב-2004 ושנה לאחר מכן נמכר לריאל מדריד תמורת 27 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי