מסי פייבוריט, הולאנד אחריו: לקראת הכרזת המועמדים לכדור הזהב

play
ליאו ואנטונלה מסי | Stefan Matzke - sampics / Contributor
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.9 03:36

הפרעוש ראשון בסיכויים לזכייה שמינית בפרס שחקן השנה בעולם, הנורבגי עדיין בתמונה. שחקני מנצ'סטר סיטי צפויים להכיל את רוב הרשימה שתיחשף ואלברס יהיה בעשירייה?

(גודל טקסט)

טקס פרסי "כדור הזהב" יערך רק בסוף חודש אוקטובר, אבל היום (רביעי), תיחשף רשימת המועמדים לפרס כדורגלן השנה היוקרתי, כששני שמות נמצאים מעל כולם וצפויים להיות גם המועמדים העיקריים לזכייה – ליאונל מסי וארלינג הולאנד.

לפי אתרי הספורט השונים באירופה, הפרעוש הוא המועמד הבכיר יותר לזכייה עם זכייתו במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה במונדיאל 2022 שנערך בקטאר. קפטן האלביסלסטה הוליך את נבחרתו לזכייה ראשונה באליפות העולם לראשונה מאז 1986, ובכלל בעונה החולפת כבש 42 שערים ובישל 26, כשהוא גם זכה באליפות צרפת עם פריז סן ז'רמן ובסופר קאפ הצרפתי. זאת תוכל להיות הזכייה השמינית של מסי בפרס, והגדלת השיא עבורו שעומד כיום על 7.

עוד בכדורגל עולמי

ההתאחדות הספרדית הודיעה: חורחה וילדה פוטר מאימון הנבחרת רגע לפני המשחק: הביקור המרגש של כוכבי העבר של ברצלונה בזהירות עם הפטרוזיליה: נבחרת ישראל מתכוננת ל"ילד הרע" של רומניה

ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי עם הגביע, גמר ליגת האלופות 2023
ארלינג הולאנד | רויטרס

מי שיתחרה איתו, וככל הנראה יתנחם בפרס "גרד מולר" המוענק לכובש המצטיין של השנה האחרונה, הוא ארלינג הולאנד. החלוץ של מנצ'סטר סיטי זכה בטרבל ההיסטורי של התכולים כשבדרך לכך כבש 56 שערים ובישל 9 באחת מעונות הבכורה הטובות ביותר אי פעם עבור שחקן במועדון אירופי. על אף ההישגים הרבים, ויש כאלה שיגידו שמרשימים יותר מהשנה האחרונה של מסי, הנורבגי צפוי להישאר על הכיסא בעת הכרזת הזוכה עם הסיכויים לטובתו של הפרעוש.

שמות נוספים שאמורים להתפרסם ברשימה היוקרתית צפויים לכלול את קיליאן אמבפה, שחקנה של פריז סן ז'רמן וכובש השלושער בגמר המונדיאל עבור נבחרת צרפת, ויניסיוס מריאל מדריד ונבחרת ברזיל, קווין דה בראונה ורודרי של מנצ'סטר סיטי ו-ויקטור אוסימן שהחזיר את האליפות לנאפולי לראשונה מאז ימי דייגו ארמנדו מראדונה בשנות ה-90.

חוליאן אלברס שחקן מנצ'סטר סיטי עם מדליית הזהב מהמונדיאל
המעוטר ביותר השנה. אלברס | רויטרס

אחד השמות המסקרנים שעשויים להיכלל בעשירייה הראשונה הוא חוליאן אלברס. חלוצה של מנצ'סטר סיטי ונבחרת ארגנטינה נהנה בשנה האחרונה משתי העולמות של מסי והולאנד, עם זכייה במונדיאל, ליגת האלופות, אליפות הפרמיירליג והגביע האנגלי בעונה היסטורית ומרגשת עבורו.

מלבד פרס שחקן השנה בעולם, גם רשימת השחקניות לפרס שחקנית השנה בעולם תתפרסם, כמו גם פרס "לב יאשין" לשוער המצטיין ופרס "קופה" לשחקן הצעיר של השנה מתחת לגיל 21.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי