פרשת הנשיקה: ג'ניפר הרמוסו הגישה תלונה רשמית נגד לואיס רוביאלס

הולך ומסתבר: כוכבת נבחרת הנשים של ספרד מאשימה את יו"ר ההתאחדות המודח ב"הטרדה מינית" אחרי שזה נישק אותה בפה אחרי הזכייה במונדיאל

(גודל טקסט)

נבחרת הנשים של ספרד היתה בעננים אחרי הזכייה במונדיאל האחרון, אבל האופוריה התחלפה לכאוס אחרי שלואיס רוביאלס, נשיא ההתאחדות הספרדית נישק את ג'ניפר הרמוסו בפיה והסעיר את הכדורגל העולמי.

הרמוסו ניסתה מאז לשמור על פרופיל נמוך, אבל כעת מתברר שהיא החליטה להגיש תלונה נגד מאמנה לשעבר, אותו היא מאשימה בתקיפה מינית. כזכור, לאחר הזכייה של ספרד במונדיאל הנשים, רוביאלס כפה עצמו על הרמוסו ונישק אותה בפה בניגוד לרצונה. האקט הזה עורר סערה גדולה ורוביאלס כבר שוחרר מתפקידו, אך כעת מתנהלת נגדו חקירה על ידי התביעה בספרד והתלונה של הרמוסו היתה הכרחית כדי להמשיך את ההליך המשפטי נגדו.

התלונה של הרמוסו מגיעה יממה לאחר שההתאחדות הספרדית החליטה לפטר גם המאמן חורחה וילדה, שאומנם הוליך את ספרד לזכייה במונדיאל, אבל על פי הדיווחים הטריד מספר שחקניות והתייחס אליהן "בצורה מבזה".

לואיס רוביאלס עם שחקנית נבחרת ספרד ג'ני הרמוסו
לואיס רוביאלס עם שחקנית נבחרת ספרד ג'ני הרמוסו | GettyImages, Noemi Llamas/Eurasia Sport Images

וילדה נחשב למקורבו של רוביאלס, שטען שהנשיקה היתה "הדדית", אבל הרמוסו עצמה סתרה אותו וטענה שהיא "לא אהבה את הנשיקה הזו". רוביאלס יעמוד למשפט ועלול לחטוף עונש חמור מאוד בעקבות התקרית הזו שהסעירה את הכדורגל העולמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי