סקאלוני: "מסי ישחק במונדיאל 2026? קודם שארגנטינה תהיה שם"

אלופת העולם נערכת לפתיחת מוקדמות הגביע העולמי מול אקוודור (ו', 3:00, ספורט4), המאמן: "הזכייה מאחורינו, זה היה נחמד והיסטורי, עכשיו צריך להמשיך. מסי מאושר"

(גודל טקסט)

אלופת העולם ארגנטינה תחל את מסע ההגנה על התואר עם פתיחת מוקדמות מונדיאל 2026, כאשר תארח את אקוודור במונומנטל של ריבר פלייט בלילה שבין חמישי לשישי (3:00, ספורט4). ליאונל מסי נמצא כמובן והמאמן ליונל סקאלוני אישר כי הקפטן ייצא עם האלביסלסטה גם למשחק החוץ בבוליביה ארבעה ימים לאחר מכן.

"העבר מאחורינו, זה היה נחמד והיסטורי", אמר סקאלוני. "עכשיו אנחנו צריכים להמשיך, ה-DNA הארגנטינאי זה להמשיך להתחרות. ההרכב כבר נקבע ולא יהיה שונה בהרבה מהמשחקים האחרונים. יש כאן בסיס טוב שרץ יחד כבר תקופה ואנחנו מצרפים שחקנים שלדעתנו יכולים לעזור לנו להשתפר. אף אחד לא יכול לנוח על זרי הדפנה, החולצה הזאת מחייבת. ביום ראשון נטוס לבוליביה עם כל מי שכשיר במאת האחוזים. אף אחד לא ייעדר מהטיסה, אלא אם כן מדובר בפציעה".

ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה
"ההרכב כבר נקבע". ליונל סקאלוני | רויטרס

על הסיכוי של מסי לשחק בגביע העולמי ב-2026, אמר המאמן: "אנחנו לא יכולים לדבר עכשיו על מה יהיה בעוד שלוש שנים. עבור הכדורגל זה יהיה נהדר, אבל אני לא יכול לדעת אם מסי יהיה שם ואפילו לא יכול לדעת אם אני אהיה. עדיין לא העפלנו למונדיאל בכלל, צריך לומר את הדברים בכבוד. הוא מתאמן כמו שצריך, הוא בכושר טוב וכולם רואים שהוא שמח. הוא מצא מקום בו אוהבים אותו והוא נהנה על המגרש. חוץ מהנבחרת, הוא צריך מקום לשחק ולהיות מאושר, ואת זה הוא מצא בארה"ב".

סקאלוני התייחס גם למחירי הכרטיסים הגבוהים וחשף: "אני הייתי צריך לקנות תשעה כרטיסים, אז תבינו את המצב. ברור ששילמתי עליהם, איך אפשר שלא? אראה לכם את הקבלה. שילמתי הרבה, כמו כל אחד אחר. אני לא זה שקובע את המחירים. אם זה היה תלוי בי, הייתי מאפשר כניסה חופשית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי