מסי: "כולם רוצים לנצח את ארגנטינה, בטח כשאנחנו אלופי העולם"

play
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה | GettyImages, Gustavo Ortiz/Jam Media
מסי הכריע בבעיטה חופשית נפלאה, ארגנטינה גברה על אקוודור 02:02

גיבור המונדיאל שוב כבש והכריע את אקוודור בפתיחת מוקדמות המונדיאל, אך הדאיג כשביקש להתחלף לקראת הסיום: "זו לא הפעם האחרונה שזה יקרה". סקאלוני התמוגג מרומרו: "מדהים מה שהוא עושה"

(גודל טקסט)

המונדיאל הבא ייערך רק בקיץ 2026, אבל בדרום אמריקה יצאו לדרך הלילה משחקי המוקדמות עם משחקה של אלופת העולם ארגנטינה נגד אקוודור. ליאו מסי, שנמצא בכושר נפלא מאז שעבר לאינטר מיאמי בארה"ב שחזר את מה שהוא עושה ב-MLS כל שבוע והכריע את המשחק הזה עם כדור חופשי נהדר כדי לסדר לאלביסלסטה 0:1 קטן מול יריבה עיקשת.

"כולם רוצים לנצח את ארגנטינה, ועכשיו כשאנחנו אלופי העולם על אחת כמה וכמה", סיכם מסי גיבור המשחק, "אנחנו לא נירגע אחרי שזכינו במונדיאל, אנחנו רוצים להעלות את הרף ונחשוב על כל משחק לגופו".

שלא כהרגלו, מסי ביקש חילוף ויצא ממש לקראת סיום המשחק הזה. אלא שהפרעוש הרגיע לגבי מצבו הפיזי ואמר: "יצאתי כי הייתי קצת עייף, זו כנראה לא הפעם האחרונה שזה יקרה. אבל הכול בסדר, אני בסדר".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, חוגג
התמונות המוכרות חזרו. מסי מטריף את ארגנטינה | אימג'בנק GettyImages, Gustavo Ortiz/Jam Media

"מסי ביקש חילוף, אחרת לא הייתי מחליף אותו", הסביר סקאלוני המאמן, "נבחן בהמשך מה יש לו". אלא שעם כל הכבוד למסי, ויש הרבה כבוד, מי שסחט את מירב המחמאות אחרי המשחק הזה היה דווקא קותי (כריסטיאן) רומרו. בלמה של מנצ'סטר יונייטד נבחר לאיש המשחק והציג יכולת נהדרת בהגנה.

"אין לי מילים שימחישו אותו", פרגן סקאלוני, "היה לו משחק מדהים, הוא רץ בלי הפסקה. הקהל דוחף אותו והוא עונה על המגרש". על היריבות בבית: "בית מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה הוא הכי קשה בעולם. מי שחושב אחרת, אני מזמין אותו להוכיח לי. אקוודור? אחת הנבחרות הטובות בעולם".

"אקוודור שיחקה ממש טוב מבחינה הגנתית וניסתה לנצל כל טעות שלנו", הוסיף קותי רומרו, "אבל אז, השחקנים הכי טובים בעולם הופיעו ופתחו את המשחק. הדבריו היו קלים יותר בהמשך".

ארגנטינה תנוח כעת 3 ימים ואז תתארח בגבהים של לה פאס אצל בוליביה במטרה להישאר מושלמת מול יריבה שעשתה לה הרבה צרות בבית בשנים האחרונות אלא שבשני הביקורים האחרונים בבוליביה ארגנטינה ניצחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי