פחות משנה ליורו הביתי: האנזי פליק פוטר מאימון נבחרת גרמניה

play
יפוטר בימים הקרובים, עושה רושם. פליק | אימג'בנק GettyImages, Alex Grimm
לעיני הקהל הביתי: נבחרת גרמניה הובסה 4:1 מול יפן במשחק ידידות 01:59

טלטלה עצומה במנשאפט: המאמן שילם את המחיר על התוצאות הגרועות במשחקי ההכנה והפך למפוטר הראשון ב-123 שנותיה של הנבחרת. נאגלסמן פייבוריט להחליפו, פלר יעמוד על הקווים מול צרפת בשלישי

(גודל טקסט)

טלטלה גדולה בנבחרת גרמניה, לאחר שנודע כי האנזי פליק פוטר היום (ראשון) מאימון המנשאפט. גרמניה כידוע תארח את היורו בקיץ הקרוב, ומפלס הלחץ במדינה הגיע לגבהים חדשים בעקבות התוצאות הגרועות במשחקי ההכנה, כולל ההפסד הביתי המביך 4:1 ליפן אמש. גרמניה הפסידה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים, ובמשחק הנוסף נפרדה ב-3:3 מול אוקראינה. פליק כזכור גם כשל במונדיאל בקטאר, בו גרמניה לא עברה את שלב הבתים בפעם השנייה ברציפות.

פליק העביר את אימון הבוקר של המנשאפט, אך אל משחק הידידות מול צרפת בעוד יומיים הוא כבר לא יתייצב לאחר שהפך למאמן המפוטר הראשון ב-123 שנותיה של הנבחרת. כל 10 הקודמים עזבו בעצמם.

רודי פלר, שמשמש כמנהל המקצועי של הנבחרת מטעם ההתאחדות, אמור לעמוד על הקווים מול סגנית אלופת העולם. "אני בשוק ממה שקרה לנו, זה היה מביך. מדובר בהפסד כואב מאוד", אמר פלר לאחר התבוסה ליפן.

ב"בילד" דיווחו כי המועמד המוביל להחליף את פליק הוא מי שגם ירש את מקומו בבאיירן מינכן – יוליאן נאגלסמן. המאמן בן ה-36 חתם אצל אלופת גרמניה בקיץ 2021 על חוזה לטווח ארוך, אך כבר במרץ האחרון הוחלט בבוואריה לפטרו ומאז הוא ממתין למשרה הבאה כאשר קבוצות כמו פריז סן ז'רמן, צ'לסי וטוטנהאם צוינו בקיץ האחרון בהקשר שלו.

האנזי פליק, מאמן נבחרת גרמניה
יפוטר בימים הקרובים, עושה רושם. פליק | אימג'בנק GettyImages, Alex Grimm

"יש לנו מזל שאנחנו ביורו 2024 בתור המארחים, אחרת כנראה שלא היינו עולים", נכתב ב"בילד" בבוקר שאחרי המשחק, "מי שצפה בדוקו שהפיקה אמאזון על המונדיאל האחרון, מופתע שהוא לא פוטר כבר אחרי המשחקים בקטאר. היחסים בינו לבין השחקנים לא טובים ואסור להתאחדות לעשות את הטעות שהיא עשתה עם יואכים לב, שקיבל הזדמנות שנייה אחרי מונדיאל 2018. ההתאחדות הגרמנית חייבת לפעול מיד!". וכפי שניתן לראות, בהתאחדות בהחלט לא המתינו וביצעו את הזעזוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי