סקאלוני אישר: "מסי ייצא איתנו לבוליביה, נחליט שם האם ישחק"

play
ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה | רויטרס
מסי הכריע בבעיטה חופשית נפלאה, ארגנטינה גברה על אקוודור 02:02

קפטן נבחרת ארגנטינה יגיע למקום בו מעולם לא כבש או בישל, מאמנו הבהיר לפני בוליביה (ג', 23:00): "לא נחפש תירוצים"

(גודל טקסט)

שאלת יציאתו של ליאונל מסי עם נבחרת ארגנטינה ללה פאס, קיבלה מענה הערב (ראשון) מפיו של המאמן ליונל סקאלוני, שאישר כי הקפטן יגיע למפגש במוקדמות המונדיאל (שלישי, 23:00) גם אם לא בטוח שישחק. קפטן אלופת העולם אמנם היה שותף לניצחון בלה פאס לפני כשלוש שנים – 1:2 משערי מהפך של לאוטרו מרטינס וחואקין קוראה – אבל הצהיר בעבר כי "אישית, אני חושב שבלתי אפשרי לשחק שם".

זה היה הניצחון היחיד של מסי בלה פאס מול הבוליביאנים, לעומת שני הפסדים ותיקו. כובש שער הניצחון בכדור חופשי לרשת אקוודור במחזור הפתיחה של המוקדמות, עדיין מחכה לשער או בישול ראשון בתנאים הקשים בבירת בוליביה, בגובה של כ-3,700 מטר מעל פני הים.

סקאלוני הבהיר במסיבת העיתונאים: "מסי ייצא איתנו לבוליביה. הוא לא התאמן כמו כולם, אבל נותרו עוד יומיים עד למשחק ונקבל מחר את ההחלטה האם ישחק או לא. ההרכב אמור להיות די דומה לזה שפתח מול אקוודור, אולי נבצע 2-3 שינויים. הסגל בסדר, גם רומרו כשיר ואין לנו בעיות של פציעות. אנחנו נמריא מוקדם כדי להסתגל לתנאים בלה פאס ובטח לא נתלונן לגבי זה. אין מה לדבר על זה, כל הנבחרות משחקות שם ודבר לא השתנה. לא נתחיל לחפש תירוצים, אנחנו באים כדי לנצח".

ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה
ליונל סקאלוני באימון לפני היציאה לבוליביה | רויטרס

עוד אמר מאמן אלופת העולם: "הרמה במוקדמות די שווה, הרבה נבחרות ייאבקו על העלייה למונדיאל והפעם יש יותר כרטיסים. כולם נרגשים וההבדלים באמת מינימליים. המשחקים מאוד שוויוניים. בוליביה קבוצה טובה, המאמן שלה עושה משהו מעניין. למדנו דברים מהמשחק שלה נגד ברזיל, אם כי ברור לנו שהיא תשחק אחרת בבית ואנחנו צריכים להיות זהירים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי