מסי נחת עם ארגנטינה בבוליביה, אך התאמן בנפרד ובספק למשחק

play
ליאונל מסי ארגנטינה | רויטרס
מסי הכריע בבעיטה חופשית נפלאה, ארגנטינה גברה על אקוודור 02:02

קפטן אלופת העולם הגיע למקום בו מעולם לא כבש או בישל (ג', 23:00), אך עדיין סובל מאי נוחות ברגלו ולא ברור אם ישחק. צפו: כך הגיבו המקומיים לנחיתתו של מסי בשדה התעופה

(גודל טקסט)

שאלת יציאתו של ליאונל מסי עם נבחרת ארגנטינה ללה פאס, קיבלה מענה אמש (ראשון) מפיו של המאמן ליונל סקאלוני, שאישר כי הקפטן יגיע למפגש במוקדמות המונדיאל (שלישי, 23:00) גם אם לא בטוח שישחק נגד בוליביה. קפטן אלופת העולם, שהוחלף ממש לקראת סיום המשחק שבו הוא כבש מול אקוודור, עדיין סובל מאי נוחות ברגלו והתאמן בנפרד מחבריו, כשנכון לעכשיו עדיין לא ברור אם יוכל לפתוח או לשחק.

כובש שער הניצחון בכדור חופשי לרשת אקוודור במחזור הפתיחה של המוקדמות, עדיין מחכה לשער או בישול ראשון בתנאים הקשים בבירת בוליביה, בגובה של כ-3,700 מטר מעל פני הים. אגב, בגלל הגובה הרב וקשיי הנשימה, שחקני ארגנטינה הצטיידו בבלוני חמצן כדי לסייע להם בהסתגלות לגבהים במקום שבו הרבה מאוד נבחרות התקשו בעבר בגלל התנאים.

הרחש בשדה התעופה עם נחיתתה של ארגנטינה ומסי

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה
ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה | רויטרס

אמש, סקאלוני הבהיר במסיבת העיתונאים: "מסי ייצא איתנו לבוליביה. הוא לא התאמן כמו כולם, אבל נותרו עוד יומיים עד למשחק ונקבל מחר את ההחלטה האם ישחק או לא. ההרכב אמור להיות די דומה לזה שפתח מול אקוודור, אולי נבצע 2-3 שינויים. הסגל בסדר, גם רומרו כשיר ואין לנו בעיות של פציעות. אנחנו נמריא מוקדם כדי להסתגל לתנאים בלה פאס ובטח לא נתלונן לגבי זה. אין מה לדבר על זה, כל הנבחרות משחקות שם ודבר לא השתנה. לא נתחיל לחפש תירוצים, אנחנו באים כדי לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי