שחקן מנצ'סטר יונייטד חיקה את סלאח וחטף: "יחזיר לו באליפות אפריקה"

play
חניבעל מג'ברי נבחרת תוניסיה | רויטרס
צפו בשערים: איטליה חגגה ניצחון קריטי, ספרד פירקה 0:6 את קפריסין 04:25

חניבעל מג'ברי חגג יחד עם שחקני נבחרת תוניסיה בניצחון על מצרים במשחק ידידות בצורה זהה לזו של חלוץ ליברפול, אוהדי האדומים זלזלו: "יש לו שער אחד בקריירה, סלאח עוד יחגוג עליו פעמים רבות"

(גודל טקסט)

קשה לדעת האם מוחמד סלאח אכן ישאר בליברפול מעבר לעונה הקרובה, אחרי שהחלוץ המצרי זכה להצעת עתק עם החוזה הגדול בעולם כשאל איתיחאד הסעודית הציעה למייטירדס 250 מיליון יורו עבור הסקורר המצטיין. סביר להניח שבקיץ ליברפול תסכים למכור את סלאח, כך על פי דיווחים בבריטניה, אך בעונה הקרובה יש לשחקן הכנף עוד משימות רבות כשבראשן הקרב על אליפות הפרמיירליג עם פתיחת עונה נהדרת עבור האדומים ואליפות אפריקה עם נבחרת מצרים.

בפגרת הנבחרות שהסתיימה אתמול, הפרעונים אירחו את נבחרת תוניסיה למשחק ידידות, שם התוניסאים ניצחו 1:3, כשחניבעל מג'ברי, שחקן ההתקפה של האורחת ומנצ'סטר יונייטד, הוביל את החגיגות באחד השערים כשחיקה את צורת החגיגה של המצרי עם עמידת "העץ" המוכרת מעולם היוגה. סלאח חגג כך בפעם הראשונה ב-0:2 על צ'לסי ב-2019, ולאחר מכן הספיק לעשות זאת עוד מספר פעמים, בין היתר גם ב-0:4 על השדים האדומים בעונת 2021/22, משחק בו עלה התוניסאי הצעיר מהספסל.

סלאח עצמו הגיב בחיוך למראה החגיגות של התוניסאים לפוזה איתה הוא מוכר, אך אוהדי ליברפול התייחסו לכך בלעג: "חניבעל כבש שער אחד ב-44 הופעות בוגרים בשנתיים האחרונות וחגג על סלאח כאילו זכה באליפות הפרמיירליג. נקווה שהוא יזכור את זה טוב כשהם יפגשו באליפות אפריקה והוא יחגוג עליו בצורה דומה פעמים רבות".

עוד בכדורגל עולמי

"קרבחאל אמר למלצרית שידחוף לה את איבר מינו לגרון". המגן תבע פרננדו סנטוס פוטר מנבחרת פולין אחרי חצי שנה בלבד מעמדו של טוכל נחלש, פרץ בתחתית: ההיררכיה בבאיירן מינכן

מוחמד סלאח ליברפול
חגגו בהתרסה מול החגיגה של המצרי. סלאח | אימג'בנק GettyImages

החלוץ המצרי לחץ את ידו של מג'ברי בסיום, כשנראה שהשניים לא יפגשו העונה בכלל באנגליה, עם הצעה נוספת של בשיקטאש לקבוצה ממנצ'סטר על שאילתו של התוניסאי עם אופציית רכישה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי