שחקנית חתמה באל איתיחאד וספגה ביקורת: "מדינה בלי כבוד לנשים"

play
אשלי פלומפטר נבחרת הנשים של ניגריה | GettyImages
צפו בשערים: איטליה חגגה ניצחון קריטי, ספרד פירקה 0:6 את קפריסין 04:25

אשלי פלומפטר עברה מלסטר לקבוצה הסעודית ששואפת לפעול כמו אצל הגברים עם החתמות ענק, וחטפה: "נפלת לכסף הגדול". אחרים הודו: "טוב לראות את המהפכה שהתחלת"

(גודל טקסט)

הליגה בערב הסעודית פיתתה כוכבי כדורגל מהליגות הבכירות באירופה הקיץ, עם מעברים של שמות ענק כמו ניימאר, קארים בנזמה, סאדיו מאנה, ריאד מחרז, אנגולו קאנטה ועוד רבים וטובים. הכסף הגדול מהמפרץ הפך לפקטור משמעותי עבור אותם שחקנים שזנחו את התחרותיות הגבוהה של הכדורגל האירופי, עם 4 קבוצות עיקריות בבעלות המדינה העשירה – אל איתיחאד, אל נאסר, אל אהלי ואל הילאל – שהצליחו להנחית שחקנים רבים במאות מיליוני יורו.

אחרי ההצלחה בכדורגל הגברים, נראה שבערב הסעודית החלו להשקיע בשוק מקביל – כדורגל הנשים. קבוצת הנשים של אל איתיחאד החתימה את אשלי פלומפטר, שחקנית לסטר לשעבר שהייתה מועמדת להצטרף לקבוצת הנשים של מנצ'סטר יונייטד, אך החליטה בסופו של דבר להסכים להצעה הכספית המרשימה מצד הקבוצה הסעודית.

הבלמית אשר מייצגת את נבחרת ניגריה, שיתפה ברשתות החברתיות על המעבר שלה למדינה העשירה מהמפרץ וזכתה לתגובות רבות, שמצד אחד שיבחו אותה על המעבר היוקרתי: "את חלוצה בתחום. טוב לראות את המהפכה שאת מתחילה בערב הסעודית – זה לא רק כדורגל של גברים". מצד שני, היו שביקרו אותה על המהלך: "נפלת לכסף הגדול. את עוד בשיא שלך ועוברת לשחק במדינה שאין בה כבוד לנשים".

עוד בכדורגל עולמי

ב"גרידאן" שמו את דניאל פרץ ברשימה מחמיאה עם מסי: "מומחה פנדלים" "קרבחאל אמר למלצרית שידחוף לה את איבר מינו לגרון". המגן תבע שחקן מנצ'סטר יונייטד חיקה את סלאח וחטף: "יחזיר לו באליפות אפריקה"

אשלי פלומפטר לסטר נשים
זכתה לתגובות משני הצדדים. פולמפטר | אימג'בנק GettyImages

פלומפסטר (25) שיחקה בקריירה הבוגרת שלה בנוטס קאונטי, לוס אנג'לס גלקסי, לסטר וכאמור עברה כעת לאל איתיחאד. בליגה הנשים הסעודית יש כיום 8 קבוצות, כשהשאיפה היא להגדיל את הליגה, וכפי שנעשה אצל הגברים, להביא את השמות הגדולים ביותר מתוך עולם כדורגל הנשים למדינה העשירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי