מסי והאכזבה מפ.ס.ז': "הייתי אלוף העולם היחיד שלא זכה להכרה"

play
שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי | GettyImages, Daniel Jayo
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.9 05:55

הפנומן התייחס בריאיון לתקופה בפריז: "לא הייתה כמו שציפיתי, אבל אפשר להבין - באשמתנו צרפת לא זכתה במונדיאל"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ליאו מסי אמנם סוחב פציעה שמונעת ממנו לשחק בעקביות בימים אלה, אבל מאז הצטרפותו לאינטר מיאמי החיוך כמעט לא יורד מפניו. ברוח הזו הוא קיים בימים האחרונים ריאיון עם ערוץ היוטיוב הארגנטיני OLGA, בו הביע פעם נוספת אכזבה מהיחס לו זכה בפריז סן ז'רמן.

מסי נשאל אם היה מעדיף, בדיעבד, לא לשחק במועדון הצרפתי: "הדברים יצאו ככה", השיב, "האמת שזה לא היה כמו שציפיתי, אבל אני תמיד אומר שהכל קורה מסיבה. אמנם לא הייתי במיטבי שם, אבל קרה שדווקא שם הפכתי לאלוף עולם, אז ככה היה צריך להיות. עם קיליאן אמבפה ושאר השחקנים הכל היה בסדר, אבל אפשר להבין, הייתי במדינה שאותה ניצחנו בגמר המונדיאל ובאשמתנו הם לא סיימו כאלופים. הייתי השחקן היחיד מארגנטינה שלא זכה להכרה בקבוצה שלו".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן
חושש. ליאו מסי | רויטרס

כמו בכל פעם שמראיינים אותו בתקשורת הארגנטינית, גם הפעם הייתה בלתי נמנעת השאלה לגבי מונדיאל 2026. תשובתו של מספר 10 נשארה דומה: "לא יודע אם אצליח להגיע, אני עדיין לא חושב על זה כי זה רחוק. אני כן חושב על הקופה אמריקה והמטרה שלי היא לשחק שם, כי בדיוק מקיימים את הטורניר בארצות הברית. אחר כך נראה, זה תלוי איך ארגיש. יש עוד שלוש שנים עד אז".

הבחירה שלו באינטר מיאמי בקיץ האחרון מרמזת על כך שהוא לא צפוי לשחק בליגה הארגנטינית, בייחוד לאור העובדה שסוף הקריירה שלו מתקרב. מסי אמר בנושא: "הרעיון לשחק שם תמיד היה, במיוחד אחרי שזכינו במונדיאל, כדי ליהנות מהכדורגל הארגנטיני ולשחק בניואלס, שלאצטדיון שלה הייתי בא כילד קטן. זה היה החלום שלי".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה | GettyImages, Gustavo Ortiz/Jam Media

על החיים שאחרי קריירת המשחק: "אני אוהב כל מה שקשור לכדורגל, אוהב להיות עם ילדים וללמד. אני גם אוהב את תפקיד המנהל הספורטיבי, אבל האמת היא שאני עדיין לא יודע מאיפה אתחיל".

בנוסף, לאחר שהשבוע נחשפה תמונת הפרופיל שלו בוואטסאפ, מסי דיבר על התנהלותו ברשתות החברתיות ובאפליקציית ההודעות: "אני מעביר הרבה זמן בפלאפון, אבל לא מחלק לייקים ותגובות חינם כי אתה כותב איזו שטות ומיד מפרסמים אותה בכל מקום אפשרי. יש דברים שאני מעדיף להימנע מהם בגלל מה שיבוא אחר כך, אבל ביום-יום עם המשפחה והחברים שלי אני לא מונע מעצמי כלום. בוואטסאפ אני די נוקב. רואים רק מתי אני מחובר, אני לא שולח הקלטות, מעדיף יותר הודעות ולא מרבה לשלוח מדבקות. לא משתמש במדבקות שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי