הסתכסך עם המאמן, רוצה לחזור לברזיל: עלילות ניימאר בערב הסעודית

play
ניימאר, אל הילאל | GettyImages
בדקה ה-100: אל הילאל וניימאר חילצו נקודה דרמטית מול נאוובאחור האוזבקית 02:09

הברזילאי דרש מהנהלת אל הילאל לפטר את ז'סוס וביקש למנות את טיטה. בינתיים במולדתו טוענים: "הוא נחוש לשוב לסנטוס"

(גודל טקסט)

ניימאר לא מרוצה באל הילאל הסעודית, מישהו מופתע? הברזילאי הגיע למפרץ לפני כמה שבועות ברעש גדול, אבל אתמול (ראשון) דווח שכרגע הצדדים לא מרוצים מהחיבור והיום נטען בברזיל שהחלוץ רוצה הביתה.

כבר אתמול דווח שניימאר דרש מראשי המועדון לפטר את המאמן הפורטוגלי ז'ורז'ה ז'סוס. השניים כנראה התעמתו אחרי התיקו נגד נוובאהור האוזבקית (תיקו 1:1) בליגת האלופות של אסיה, ולפי אחד הדיווחים העסק כמעט הדרדר לדחיפות.

הטענה היא שניימאר לא מסתדר עם ז'סוס ולא רק ביקש מההנהלה לפטר אותו, אלא ביקש למנות את מאמן נבחרת ברזיל לשעבר, טיטה – איתו יש לו מערכת יחסים חמה מאוד.

בינתיים באל הילאל לא מרוצים בכלל מהכושר בו הגיע הברזילאי (וגם מזה של כמה "כוכבים" אחרים בקבוצה) ומעלים תהיות לגבי הרצינות שלו. נגד נוובאהור הוא איבד 32 כדורים, נראה חסר עניין ונמלט מכרטיס אדום אחרי בעיטה בשחקן יריב.

שחקן אל הילאל, ניימאר
| אימג'בנק GettyImages, Francois Nel

העיתונאי הברזילאי אדמיר קווינטינו צייץ היום: "דיברתי עם מכרים משותפים של ניימאר ושלי ולפי המידע שקיבלתי, הוא חתם לשנתיים ולא לארבע כמו שנטען. המטרה שלו היא לחזור לסנטוס ב-2025, שנה לפני המונדיאל. ניימאר כבר פנה לסנטוס ואמר לראשיה שהוא רוצה לחזור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי