ההשפלה נמשכה: אייאקס הפסידה 4:0 לפיינורד במשחק שחודש ללא קהל

play
שחקני פיינורד חוגגים באמסטרדם במשחק ללא קהל | GettyImages
צפו: אייאקס התבזתה עם 4:0 לפיינורד במשחק שחודש ללא קהל 01:53

שלושה ימים אחרי שהאוהדים מאמסטרדם פוצצו את ההתמודדות בפיגור של שלושה שערים בדקה ה-56, חימנס השלים שלושער מיד עם חידוש המשחק והאלופה חגגה באצטדיון הריק

(גודל טקסט)

הקלאסיקר ההולנדי בין אייאקס לפיינורד ביום ראשון פוצץ בעקבות התפרעות אוהדי המארחת, שעשו ככל שביכולתם כדי לטרפד את המשך המשחק כתוצאה מהיכולת העלובה שהציגה קבוצתם שנקלעה לפיגור 3:0 משפיל במחצית, והיום (רביעי) זה היה מחזה עצוב עוד יותר כאשר באצטדיון ריק מקהל, במשחק שנמשך ל-35 הדקות האחרונות שלו, ספגו המקומיים גם את הרביעי והובסו 4:0 ביוהאן קרויף ארנה הריק מקהל.

כזכור, אוהדי אייאקס השליכו לכר הדשא אבוקות וחפצים ולא הותירו לשופט ברירה אלא להוריד את שחקני הקבוצות לחדרי ההלבשה בדקה ה-56. אייאקס מאז הספיקה לפטר את המנהל המקצועי וון מיסלינטאט והכאוס באמסטרדם בעיצומו, אבל המשבר העמיק היום כאשר פיינורד השיגה את ה-0:4, שלוש הנקודות והגדילה את הפער ביניהן ל-9 נקודות בתום חמישה מחזורים – הותירה את אייאקס עם ניצחון בודד במאזנה.

שחקני אייאקס מושפלים על ידי פיינורד במשחק ללא קהל
כאוס באמסטרדם | אימג'בנק GettyImages

ביום ראשון היו אלו סנטי חימנס (9 ו-18) ואיגור פאישאו (37 מבישול של חימנס) שהשפילו את אייאקס כהוגן, וחימנס השלים שלושער ומעורבות בכל ארבעת השערים כאשר כבר בדקה ה-59, בדקה השלישית של ההתמודדות המחודשת, קבע 0:4 ממסירה של קווינטן טימבר שרשם את בישולו השני במפגש ולחימנס.

עוד באותו נושא: אייאקס, פיינורד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי