בוקה מחפשת נקמה על ה"שוד", סופרקלאסיקו אחרון לסמלים של ריבר?

play
קטטה בין שחקני ריבר פלייט לשחקני בוקה ג'וניורס | GettyImages, Rodrigo Valle
שער בדקה ה-93 ושבעה מורחקים בניצחון ריבר על בוקה בסופר קלאסיקו 03:02

המארחת עסוקה בליברטדורס אך זוכרת היטב את המפגש הקודם, דמיצ'ליס רוצה ניצחון חוץ אחרי שבעה משחקים וארבעה שחקנים בכירים שלו עשויים לערוך הופעה אחרונה בקרב הענקיות של ארגנטינה (א', 20:00 בספורט3)

(גודל טקסט)

מחזור היריבויות הגדולות בגביע הליגה הארגנטיני יפגיש מחר (ראשון, 20:00 בספורט3) את בוקה ג'וניורס עם ריבר פלייט בסופרקלאסיקו שייערך באצטדיון הבומבונרה, כאשר שתי הקבוצות מגיעות במצב מורכב.

לבוקה אמנם יש סיכוי להעפיל לגמר הקופה ליברטדורס אם תגבור על פלמייראס בחוץ בגומלין חצי הגמר ביום שישי (3:30, ספורט2), אך העיסוק במשחק הזה גורע מהפוקוס בקרב מול היריבה הגדולה ביותר ובנוסף מחייב מנוחה לפחות לחלק משחקני ההרכב הראשון. ריבר, מצדה, מתוחה מכך שהאויבת המושבעת הגיעה רחוק יותר ממנה בליברטדורס לראשונה זה שבע שנים, וכשמאזן החוץ המדאיג הוא אחת מהסיבות שעתידו של המאמן מרטין דמיצ'ליס מוטל בספק, למרות שרק לפני חודשיים חגג אליפות בליגה.

אדינסון קבאני, בוקה ג'וניורס
לא מצליח לכבוש בצרורות בינתיים. אדינסון קבאני | אימג'בנק GettyImages, Marcelo Endelli

הכחולים-זהובים היו עדיפים על פלמייראס בחצי הגמר הראשון, אבל סיימו רק ב-0:0 וכשהם סופרים ניצחון אחד בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות (במסגרת הזמן החוקי), ונמצאים מחוץ לתמונת העולות לשלב הנוקאאוט בגביע הליגה, הסופרקלאסיקו הופך להיות חשוב הרבה יותר לא רק מורלית לקראת הגומלין בברזיל בהמשך השבוע, אלא גם למצב הרוח הכללי במועדון ולמעמדו של המאמן חורחה אלמירון.

יהיה זה הסופרקלאסיקו הראשון של אדינסון קבאני, הרכש הנוצץ שהצטרף לבוקה לפני כחודשיים ובינתיים מצא את הרשת רק פעם אחת. אלמירון עמד על הקווים נגד ריבר רק בהפסד 1:0 בחודש מאי האחרון, עם פנדל גבולי שהבקיע מיגל בורחה בתוספת הזמן, והמאמן חימם אתמול את האווירה כשאמר ש"כולם יודעים שאותו משחק היה שוד".

מאמן ריבר פלייט מרטין דמיצ'ליס
סימני השאלה מרחפים מעליו. מרטין דמיצ'ליס | אימג'בנק GettyImages, Pedro Tesch

ריבר במקום הרביעי באזור שלה, אבל דמיצ'ליס נמצא כאמור תחת זכוכית מגדלת בגלל שני דברים: הראשון הוא רצף מאכזב של שבעה משחקי חוץ בלי ניצחון, והשני זו המתיחות בינו לבין מספר שחקנים בכירים בסגל, אחרי שלפני כמה שבועות הודלפה שיחת "אוף-דה-רקורד" שלו עם עיתונאים, בה ציין המאמן חלק מהשמות שלא בתכניות שלו ל-2024.

עם ובלי קשר לאותן תכניות של "מיצ'ו", ארבעה מהשחקנים הכי מוערכים בריבר פלייט עשויים לשחק מחר את הסופרקלאסיקו האחרון שלהם: מדובר בשוער נבחרת ארגנטינה פרנקו ארמאני, המגן הימני מילטון קאסקו, שחקן מרכז השדה אנסו פרס והקשר ההתקפי של נבחרת אורוגוואי ניקולאס דה לה קרוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי