טן האח הצדיק את הבוז, באנגליה יודעים: יונייטד בצרות צרורות

play
ברונו פרננדדש | Alex Livesey / Stringer
הפסד רביעי בשבעה מחזורים: מנצ'סטר יונייטד נכנעה לקריסטל פאלאס 05:59

המנג'ר הודה "שזה נראה מדאיג", גארי נוויל תקף: "צריך אתחול מחדש". מרסון: "הם רחוקים מיליוני מיילים מהמטרה". רשפורד קיבל ציון 3

(גודל טקסט)

פתיחת העונה העגומה של מנצ'סטר יונייטד נמשכה גם הערב (שבת) עם הפסד מביך נוסף – הפעם 1:0 מול קריסטל פאלאס באולד טראפורד. למעשה, מדובר בפתיחת העונה הגרועה ביותר של המועדון מזה 34 שנה, והלחץ על אריק טן האח הולך ועולה, אחרי ארבעה הפסדים בשבעת משחקי הליגה הראשונים העונה והפרש שערים של 11:7.

שריקות בוז צורמות נשמעו באולד טראפורד עם תום תוספת הזמן. "אני מבין את זה", אמר טן האח. "אנחנו משחקים בבית מול פאלאס, עם כל הכבוד – משחק כזה חייבים לנצח. האוהדים מצפים מאיתנו ליותר. זו פתיחה רעה לעונה וצריך להתחיל להשלים פערים, זה לא מספיק טוב. זה מדאיג, חייבים להיות יותר יציבים. אין תירוצים, פשוט חייבים לנצח".

ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" סימנו חלק מהאשמים והעניקו למרכוס רשפורד ציון 3 בלבד: "הקהל רטן לא פעם על בזבוז ההזדמנויות שלו. היה כל כך גרוע עד שזז ימינה כדי לפנות מקום לאחנדרו גרנאצ'ו". קאסמירו קיבל ציון 4: "היו לו כמה מסירות פשוט בלתי מובנות".

"זה לא מפתיע אותי בכלל", אמר גארי נוויל. "זו פתיחה אומללה לעונה ואני לא חושב שדברים הולכים להסתדר בקרוב, המועדון הזה זקוק לאתחל את עצמו מחדש מבחינה תרבותית".

עוד בכדורגל העולמי

רביעייה למרטינס בניצחונה של אינטר, מילאן גברה 0:2 על לאציו פ.ס.ז' פישלה עם 0:0 בלבד מול קלרמון, הפסד לגאטוזו בבכורה בלינגהאם ממשיך בשלו, בספרד תוקפים את נאצ'ו: "עבירה פלילית" בגרמניה שוב ביקרו את אולרייך, טוכל: "טעויות אישיות רשלניות" איגוד השופטים האנגלי: "טעות אנוש" פסלה לליברפול שער שלא בצדק

"יונייטד צריכה להיות מודאגת מאוד", ניתח שחקן העבר פול מרסון. "היא רחוקה מיליוני מיילים מהמטרה שלנו. אני לא רואה אותה יוצאת מזה כרגע".

מנגד, רוי הודג'סון הפך למאמן הראשון בתולדות הפרמיירליג שרושם חמישה משחקי חוץ רצופים ללא הפסד מול השדים האדומים. "הקרדיט מגיע לשחקנים שלי", הצטנע ואמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי