מפחיד: זה מה שקורה כשאוהדי בוקה ג'וניורס מזהים מסתנן ביציע

play
אולי יהיה נס בליברטדורס. אוהדי בוקה ג'וניורס | רויטרס
אחרי חמש שנים: ריבר פלייט ניצחה 0:2 את בוקה ג'וניורס בבומבונרה 02:55

טעות של בית חולים: אוהד של ריבר (בהסוואה?) התגלה ביציע ה"פופולר", זה נגמר בהתקפה אלימה ואישפוז בבית חולים. צפו באירוע האלים

(גודל טקסט)

ריבר פלייט קטעה אתמול (ראשון) רצף של שבעה משחקי חוץ ללא ניצחון בדרך הכי מתוקה שיש – 0:2 בבומבונרה של בוקה ג'וניורס, בסופר-קלאסיקו ה-260 בהיסטוריה. המארחת הגיעה למפגש במסגרת גביע הליגה הארגנטינאי כשהראש שלה בכלל בחצי גמר גביע ליברטדורס (אחרי 0:0 במשחק הראשון מול פלמייראס ולפני הגומלין בברזיל – בין חמישי לשישי, 3:30, ספורט2), הופיעה בהרכב משני ולמרות שהייתה עדיפה במחצית השנייה, נכנעה ליריבתה המושבעת שחיכתה לניצחון בבומבונרה במשך חמש שנים.

ריבר פתחה טוב יותר ובאה על שכרה עם שער מקרי בדקה ה-41, כאשר בעיטה של אנסו פרס הוסטה פנימה על ידי החלוץ מוונצואלה סלומון רונדון. ולנטין בארקו המוכשר הכניס תנופה לבוקה ואדינסון קבאני כבר השווה בדקה ה-73, אבל השער שלו נפסל בגלל נבדל ועמוק בתוך תוספת הזמן אנסו דיאס חתם את הניצחון.

סלומון רונדון שחקן ריבר פלייט
שער מזליקי. סלומון רונדון | רויטרס
אוהדי בוקה ג'וניורס
אולי יהיה נס בליברטדורס. אוהדי בוקה ג'וניורס | רויטרס

כצפוי, המשחק היה חם וסוער, גם על המגרש וגם מחוצה לו. אחרי אחד השערים של ריבר, כששחקני המנצחת חגגו על הדשא, הושלכו על השחקנים חפצים, כוסות ומקלות, מה שלא עצר אותם ולא מנע מהם מלחגוג. כמו כן, סרטון קשה פורסם מיציעי בוקה, כאשר אוהדים של המארחת זיהו לטענתם "מסתנן" ליציע ה"פופולר", אוהד ריבר, שאומנם לא לבש חולצה של ריבר, אבל כן היה לו קעקוע על היד שלא טרח להסתיר. הוא הוכה על ידי אוהדי בוקה, ספג חבטות קשות ויריקות, ופונה מהמגרש באלונקה. על פי הדיווחים, הוא מאושפז במצב קשה.

תיעוד מהתקיפה האלימה ביציע

ה"מסתנן" מפונה על אלונקה

חגיגות על הדשא, מקלות מהיציע

בצד השני, התוצאה הזו אמורה להרגיע קצת את אוהדי ריבר אחרי ההדחה מהליברטדורס ולהפחית את הלחץ מהמאמן מרטין דמיצ'ליס, שלמרות האליפות נמצא במתיחות עם כמה שחקנים בכירים בסגל, מאז שלפני כמה שבועות הודלפה שיחת "אוף-דה-רקורד" שלו עם עיתונאים, בה ציין המאמן חלק מהשמות שלא בתכניות שלו ל-2024.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי