קברצחליה: "גדלתי על ריאל מדריד". הבלאנקוס ינסו לצרף את אוסימן?

play
ויקטור אוסימן לצד חביצ'ה קברצחליה נאפולי | GettyImages
צפו: אוסימן כבש ו"חגג", קברצחליה שבר בצורת: נאפולי הלחוצה הביסה 1:4 01:38

הגיאורגי של נאפולי מחכה למפגש המרתק באלופות: "רונאלדו המודל לחיקוי שלי". אם אמבפה לא יגיע: ריאל תלך על הניגרי בקיץ הבא

(גודל טקסט)

המשחק הכי מסקרן ללא ספק במסגרת המחזור השני בליגת האלופות יהיה זה שיפגיש בין נאפולי לריאל מדריד. אלופת איטליה זכתה באליפות כמעט היסטורית בעונה החולפת, בעוד שריאל מדריד נכנעה לברצלונה בזירה המקומית, אך קשה להגיד שהבלאנקוס אנדרדוג במשחק בליגת האלופות.

האליפות של נאפולי הושגה בעיקר בזכות שני כוכבים שזרחו מעל כולם: ויקטור אוסימן המוכר יותר וחביצ'ה קברצחליה, הקשר הגיאורגי שכמעט אף אחד לא הכיר עד לפני שנה. כעת, חביצ'ה מחכה לריאל מדריד ובריאיון נרחב אמר לקראת המשחק: "כילד הייתי צופה בריאל מדריד בטלוויזיה ועכשיו זו היריבה שלי על המגרש ועוד באטדיון שלנו. בלתי אפשרי לא להתרגש מערב כזה. המודלים לחיקוי שלי היו גוטי ורונאלדו. ניסיתי לחקות אותם, הם נתנו לי השראה".

בשנה שעברה נאפולי פתחה נהדר את קמפיין האלופות, אך נעצרה ברבע הגמר על ידי מילאן ולמעשה מעולם לא צלחה את השלב הזה במפעל. "עכשיו אנחנו יכולים לצלוח את המחסום הזה, אנחנו לא רוצים לעצור", אמרה חביצ'ה, הזמן יגיד עד כמה רחוק אנחנו יכולים להגיע באירופה".

על המועמדות שלו לכדור הזהב: "להגיע ממדינה כל כך קטנה ולהיות מועמד לתואר כזה? היה קשה לדמיין את זה. אני חולם לזכות בתואר הזה יום אחד, כמו שכולם חולמים. מי לדעתי יזכה? מסי".

חביצ'ה קברצחליה נאפולי
חביצ'ה קברצחליה נאפולי | אימג'בנק GettyImages
ויקטור אוסימן, נאפולי
ויקטור אוסימן, נאפולי | אימג'בנק GettyImages, Alessandro Sabattini

לפי "אס", קיליאן אמבפה ממשיך להיות מטרת הרכש המובילה של ריאל מדריד לקיץ הבא, אך אם לא יגיע – הבלאנקוס צפויים ללכת על אוסימן. גם ארלינג הולאנד על הכוונת, אולם מנצ'סטר סיטי ככל הנראה לא תהיה מוכנה למכור את הנורבגי המסחרר, בעוד את כוכב נאפולי יהיה קל יותר לשחרר. "אחד משניהם ינחת במדריד", נכתב. "כשבנזמה עזב בקיץ, ויקטור והארי קיין היו שתי האופציות המובילות. זה לא קרה בגלל שנאפולי דרשה 200 מיליון יורו".

אולם לאחר הסערות האחרונות, דומה כי אלופת איטליה תפתית ממחירו של החלוץ הנהדר: "הסיכום על הארכת החוזה שלו לא הבשיל לכדי חתימה, והאירועים האחרונים מטילים בספק את המשך דרכו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי