קבאני כבש והחמיץ פנדל, רומרו התעלה: בוקה ג'וניורס בגמר הליברטדורס

מבלי לנצח אף משחק בנוקאאוט, הארגנטינאים שחולמים על תואר יבשתי ראשון מאז 2007 גברו על פלמייראס 2:4 בדו קרב הפנדלים אחרי 1:1 בסיכום שני המשחקים. אקס הנבחרת הדף שתי בעיטות: "היום המרגש בקריירה יחד עם חצי גמר מונדיאל 2014"

(גודל טקסט)

אחרי שלוש שנים רצופות של גמר כל ברזילאי, לארגנטינה סוף סוף יש נציגות בגמר גביע ליברטדורס. בוקה ג'וניורס העפילה הלילה (בין חמישי לשישי) למשחק הגמר אחרי 2:4 בדו קרב הפנדלים בחוץ אצל פלמייראס הברזילאית. עבור הצהובים כחולים מדובר בהעפלה ראשונה למעמד מאז הגמר הזכור נגד ריבר פלייט ב-2018, והיא תנסה לזכות בתואר לראשונה מאז 2007 כשתפגוש במרקאנה את פלומיננזה, שתקווה לנצל את הביתיות בריו דה ז'ניירו.

בוקה הפכה לקבוצה הראשונה מאז 1989 במפעל שמגיעה לגמר בלי ניצחון בשלב הנוקאאוט. היא חלפה על פני נסיונאל וראסינג קלוב בשלבים הקודמים גם כן בדו קרב פנדלים אחרי שתי תוצאות תיקו, והלילה המפגש מול פלמייראס הסתיים ב-1:1 אחרי 0:0 במשחק הראשון. אדינסון קבאני הבקיע עבור האורחת את שער היתרון בדקה ה-23, מרקוס רוחו הורחק בדקה ה-66 וכעבור שבע דקות חואקין פיקרס איזן את התוצאה עבור האלופה מ-2020 ו-2021.

אדינסון קבאני, שחקן בוקה ג'וניורס
למרות החמצת הפנדל, הוא בגמר. קבאני | רויטרס

דו קרב הפנדלים היה פחות מוצלח עבור קבאני שהחטיא את הבעיטה הראשונה, אך למזלו היה שם את סרחיו רומרו. שוער נבחרת ארגנטינה לשעבר עצר כבר ארבע בעיטות מהנקודה הלבנה בדו קרבים הקודמים בנוקאאוט, והלילה עצר את שתי הבעיטות הראשונות של פלמייראס – אלה של רפאל וייגה וגוסטבו גומס. גיז'רמו פרננדס סגר סיפור בפנדל הרביעי ושלח את בוקה לגמר.

"זה היום הכי מרגש בקריירה שלי יחד עם חצי גמר מונדיאל 2014 נגד הולנד", אמר רומרו בסיום ונזכר בעוד דו קרב פנדלים בו הפך לגיבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי