חברו של מסי חשף: "עדכנו אותו שהוא הזוכה בכדור הזהב 2023"

play
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה | GettyImages, Gustavo Ortiz/Jam Media
ארגנטינה עלתה לפסגת הבית עם שער יפהפה וניצחון על פראגוואי 01:31

לטענת אלסנדרו דוסטי, "הפרעוש" התבשר על כך שב-30 באוקטובר בטקס בפריז הוא יוכתר בפעם השמינית לזוכה בפרס היוקרתי

(גודל טקסט)

ליאונל מסי יזכה בכדור הזהב השמיני שלו בטקס שייערך ב-30 באוקטובר בפריז, כך טוען הערב (שישי) אלסנדרו דוסטי, חבר של משפחת מסי. לטענת דוסטי, מסי התבשר היום על כך שהוא הזוכה בתחרות, בניגוד להערכות המוקדמות שיהיה זה ארלינג הולאנד שיזכה אחרי שהוביל את מנצ'סטר סיטי לטרבל.

ארלינג הולאנד, בעונתו הראשונה במנצ'סטר סיטי, הבקיע 52 שערים ובישל עוד תשעה ב-53 משחקים בכל המסגרות שבהם לקח חלק והוביל את התכולים לטרבל היסטורי מבחינתם (אליפות, ליגת האלופות והגביע האנגלי), אבל על פי דוסטי מסי עודכן כי הוא יזכה בפרס על חשבון החלוץ הנורבגי אחרי שהוביל את נבחרת ארגנטינה לזכייה במונדיאל. במדי פריז סן ז'רמן, בעונה מאכזבת נוספת מבחינתה על אף הזכייה באליפות צרפת, הוא כבש 21 שערים ובישל עוד 19. במקום השלישי צפוי לסיים קיליאן אמבפה.

ליאונל מסי חוגג עם הגביע של נבחרת ארגנטינה עם אשתו אנטונלה
| רויטרס

"כדור הזהב", הפרס האישי היוקרתי ביותר עבור הכדורגלנים שמחולק מדי בשנה על ידי מגזין "פראנס פוטבול", מוענק בהתאם לבחירות המאמנים והקפטנים של הנבחרות החברות בפיפ"א, וכן הצבעות של עיתונאים ונציגי תקשורת הספורט ברחבי העולם.

יהיה זה כאמור כדור הזהב השמיני של מסי בן ה-36, בהחלט ניתן להניח שתהיה זו הפעם האחרונה בה זכה בתואר היוקרתי לאור מעברו לאינטר מיאמי בארצות הברית והספק הגדול בלשון המעטה אם יוכל לשחק גם במונדיאל 2026. בכדור הזהב הראשון שלו זכה מסי ב-2009 ובפעם האחרונה עשה זאת ב-2021 – בשנה שעברה זכה קארים בנזמה. מסי הוא שיאן הזכיות בכדור הזהב שכעת, אם הידיעה נכונה, רק ישפר את השיא – אף שחקן מעולם לא זכה בכל כך הרבה כדורי זהב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי