למרות שער אדיר: מהפך וניצחון לגרמניה בבכורה של נאגלסמן

play
התחיל את המהפך. אילקאי גונדואן חוגג | רויטרס
חגיגת שערי מוקדמות היורו, 13.10 03:00

פוליסיץ' ירה לחיבורים אחרי סלאלום (27), אבל גונדואן (39), פולקרוג (58) ומוסיאלה (61) סידרו למאמן החדש 1:3 בארצות הברית

(גודל טקסט)

כשכל אחת מהן מתכוננת לארח את הטורניר החשוב ביותר ביבשת שלה ב-2024 – גרמניה את היורו וארצות הברית את הקופה אמריקה המורחב – שתי הנבחרות נפגשו הערב (שבת) למשחק ידידות שבו ניצחו המנשאפט 1:3 בקונטיקט, בהופעת הבכורה של יוליאן נאגלסמן על הקווים כמאמן הלאומי.

כריסטיאן פוליסיק כבש שער פשוט אדיר (27) שהעניק את היתרון לנבחרת "הפסים והכוכבים", שכידוע תארח גם את מונדיאל 2026. הקיצוני של מילאן, שכיכב מספר שנים במדי בורוסיה דורטמונד הגרמנית, חתך את ההגנה היריבה בסלאלום מאגף שמאל לכיוון המרכז, לפני ששיגר מחוץ לרחבה אל החיבורים ולא הותיר סיכוי למארק אנדרה טר סטגן.

אלא שתוך זמן קצר (39) הגיע שער השוויון של אילקאי גונדואן, בתום שיתוף פעולה יפה בינו לג'מאל מוסיאלה, שרק נגיעה של השוער מאט טרנר מנעה מקשר באיירן מינכן לרשום לעצמו בישול. במחצית השנייה, ניקלאס פולקרוג שפתח בחוד השלים את המהפך (58) ומיד אחר כך בישל לאותו מוסיאלה (61), שקבע את תוצאת הסיום. פולקרוג, אגב, הגיע לשמונה שערים ב-10 הופעותיו הראשונות בנבחרת גרמניה: ב-45 השנים האחרונות, רק סרג' גנאברי כבש יותר בעשיריית המשחקים הראשונה שלו במדים הלאומיים.

כריסטיאן פוליסיץ' חוגג שער לזכות נבחרת ארצות הברית
שער ענק לא הספיק. כריסטיאן פוליסיץ' | אימג'בנק GettyImages, Howard Smith/ISI Photos/USSF
אילקאי גונדואן חוגג שער לזכות נבחרת גרמניה
התחיל את המהפך. אילקאי גונדואן חוגג | רויטרס
מאמן נבחרת גרמניה יוליאן נאגלסמן
סימן וי על הופעת הבכורה. יוליאן נאגלסמן | אימג'בנק GettyImages, EDUARDO MUNOZ/AFP

נבחרת גרמניה תישאר בארצות הברית ותפגוש יריבה צפון-אמריקאית נוספת בחלון הנוכחי – מקסיקו, בלילה שבין שלישי לרביעי בפילדלפיה. גרג ברהולטר ושחקניו יארחו בנאשוויל את נבחרת גאנה באותו לילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי