סן מרינו נגד חלוץ יונייטד: "מרשה לעצמו לצחוק על יריבה קטנה"

הוילונד טען כי ניסו לפצוע אותו בניצחון דנמרק, היריבים לא אהבו את חגיגת השער שלו ותקפו: "אמור להיות רגיל לפיזיות, מה היה עושה לפני 15 שנה כשרק גברים אמיתיים שיחקו?"

(גודל טקסט)

דנמרק עשתה אמש (שלישי) צעד משמעותי לעבר העפלה ליורו 2024, זאת על אף שהתקשתה מאוד וניצחה רק 1:2 בחוץ את סן מרינו. אחת הנבחרות החלשות באירופה איזנה את התוצאה אחרי כשעה של כדורגל, אך שער ניצחון של יוסוף פאולסן עשרים דקות לסיום הרגיע את הדנים.

המשחק הניב ויכוח בין שחקן אחד לנבחרת שלמה שנמשך גם הרבה אחרי שריקת הסיום, כאשר רסמוס הוילונד התלונן כי שחקני סן מרינו נוהגים כלפי באגרסיביות יתרה ואף מנסים לפצוע אותו. "אנחנו משקיעים מדי יום כדי להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו ולהישאר בכושר לכל כך הרבה משחקים", כתב בחשבון האינסטגרם חלוץ מנצ'סטר יונייטד, "ההתנהגות של שחקני סן מרינו אתמול והניסינות לפצוע אותי אינם מקובלים".

הוילונד, שהגיע הקיץ מאטאלנטה, טען כי הוא מבין איטלקית ועל כן לדבריו הצליח להבין את המסר ששחקני סן מרינו העבירו ביניהם ובתוכו הכוונה "לרסק אותו". החלוץ הדגיש כי היריבים ניסו לפגוע בגבו, זאת לאחר שפספס את המשחקים הראשונים של העונה ביונייטד בשל פציעה בגב.

אחת העבירות שהרגיזו את הוילונד

שחקני סן מרינו לא נותרו אדישים למתקפה של חלוץ מנצ'סטר יונייטד, כאשר אלסנדרו טוסי מהנבחרת המארחת אמר: "הטענות שלו אינן נכונות. רק אמרנו לו שהוא מתנהג בצורה לא ראויה, את החגיגה שלו אחרי השער שכבש. לא איבדתי את כל הכבוד כלפיו, אבל ציפיתי ממנו להתנהג אחרת". טוסי אף הוסיף כי "הוילונד משחק בליגה עם בלמים הרבה יותר מוכשרים, חזקים וקשוחים מאיתנו, אז הוא אמור להיות רגיל למאבקים האלו".

רוברטו די מאיו, גם כן מהנבחרת הקטנה, הצטרף למתקפה על הוילונד: "קראתי שמר 80 מיליון פאונד מתלונן על היחס שקיבל מסן רמינו. אז יקירי, כנראה שבכדורגל של היום בו המגע הפיזי נעלם אתה יכול להרשות לעצמך לצחוק על היריבה הקטנה עם התנהגות מכוערת ובקשות חוזרות לפנדל. היית רוצה לראות אותך משחק לפני 15 שנה, כשאז רק גברים אמיתיים שיחקו כדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי