אנצ'לוטי על השיפוט: "אוהב להיות על הספסל אז עדיף שלא אדבר"

play
סרחיו ראמוס, אנטוניו רודיגר | Soccrates Images / Contributor
דניאל פרץ כמעט דמע, האוהדים הציגו מחווה יפה ובאיירן ניצחה 1:3 את מיינץ 02:13

מאמן ריאל מדריד נזהר בלשונו כשנשאל על השופט אחרי ה-1:1 סביליה. ויניסיוס החמיא ליריבה אחרי שהשעתה אוהד שתועד בקללות גזעניות נגד הברזילאי

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד איבדה אתמול (שבת) שתי נקודות יקרות כשסיימה ב-1:1 בסביליה במשחק סוער, שכלל כמה החלטות שיפוט שנויות במחלוקת. שער של ריאל נפסל, פנדל לא נשרק לזכותה, ובכלל, השופט שריאל כל כך חששה ממנו אכן איכזב.

קרלו אנצ'לוטי נזהר בלשונו אחרי המשחק, ואמר: "אירוניה היא הדרך היחידה להתייחסות אחרי המשחק הזה כי אני חושב שאם אני אומר את מה שאני חושב על השיפוט אני אקבל הרבה משחקים השעיה. מה שאני הכי אוהב כרגע זה לשבת על הספסל של ריאל מדריד. אז כדי להימנע מהשעיות אני לא אומר מה אני חושב ואני משתמש בקצת אירוניה".

שחקן סבילה סרחיו ראמוס מול ויניסיוס ג'וניור מריאל מדריד
| GettyImages, Fran Santiago

על המשחק: "זה היה משחק מאוד תחרותי וקשה. התחלנו טוב. כבשנו שני שערים שנפסלו. המחצית השנייה הייתה יותר שווה ותחרותית כי הורדנו אנרגיות והיו לנו יותר קשיים.

"התוצאה לא רעה. ברור שאנחנו תמיד מנסים לנצח, אבל נקודה במגרש כזה ונגד קבוצה כזו, זה קשה וזה טוב. לא ויתרנו כשהם כבשו והשווינו מהר.

"שלושה משחקים בשבעה ימים? אחרי ההפסקה ניסיתי לקחת דקות מאלה שחזרו ביום חמישי. ביום שלישי נהיה טובים יותר פיזית ואנחנו מרוכזים במשחק הבא בליגת האלופות".

ויניסיוס מודה לסביליה על מלחמתה בגזענות

כדורגלן ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור שיבח את סביליה על כך שפעלה במהירות כדי לסלק ולדווח על אוהד לרשויות אחרי שנראה מקניט בקללות גזעניות. בתמונה שפרסם ויניסיוס ברשתות החברתיות נראה אוהד עושה מחווה גזענית כלפיו. סביליה הודיעה שהיא מגנה את האקט והרחיקה את האוהד.

"כל הכבוד לסביליה על התגובה והעונש המהיר שלהם בעוד פרק עצוב לכדורגל הספרדי", כתב. "לצערי, הגיע לידי סרטון של מעשה גזעני נוסף במשחק בשבת, שהפעם בוצע על ידי ילד. אני מאוד מצטער שאין מי שיחנך אותך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי