ארגון ה"בריגדות הירוקות" יכפיל את כמות דגלי פלסטין מול אתלטיקו מדריד

play
אוהדי סלטיק מניפים דגלי פלסטין | אימג'בנק GettyImages, Ian MacNicol
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.10 04:30

בזמן שהנהלת סלטיק מנסה להילחם בארגון הקיצוני והשעתה את חבריו ממשחקי החוץ שלה, בארגון הבהירו: "גם ב-2016 קיבלנו איומים, לא נפסיק במאבק שלנו"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

בזמן שליאל עבדה משתקם מהפציעה שלו, אוהדי סלטיק שמשתייכים לארגון "הבריגדות הירוקות" ממשיך להתעמת עם ההנהלה על רקע הנפת דגלי פלסטין ובמשחק הערב (22:00) נגד אתלטיקו מדריד בליגת האלופות, חברי הארגון הבהירו שהם מתכוונים להמשיך את האקט הזה ואפילו להכפיל את כמות דגלי פלסטין ביציעים.

הנהלת סלטיק, קבוצה שמשכה אליה ישראלים רבים גם לפני עבדה כמו ניר ביטון, בירם כיאל וכמובן גם אייל ברקוביץ', מנסה להתמודד עם האוהדים האנטישמיים שממשיכים לנצל את הבמה הספורטיבית כדי להביע עמדה פוליטית ובסקוטלנד טוענים שעל חברי הארגון נאסר להגיע עם הקבוצה למשחקי החוץ האחרונים שלה מול פיינורס ומאת'רוול.

בתגובה בארגון מתכוונים להמשיך את המחאה שלהם ולהכפיל את כמות הדגלים, כאשר בהודעה שלהם נמסר: "ב-2016 הופעל לחץ על אוהדי סלטיק שלא להניף דגלי פלסטין. אחרי המשחק קיבלנו איומים, אבל אנחנו גאים בקשר שלנו עם פלסטין שמייצג את האתוס של סלטיק. היום אנחנו במצד דומה מול ההנהלה, שמפעילה עלינו סנקציות ומאוד מהאוהדים שלנו מושעים ממשחקי החוץ בגלל השיוך שלהם לבריגדה הירוקה".

אוהדי סלטיק עם שלטי תמיכה במתקפת הטרור של חמאס
אוהדי סלטיק עם שלטי תמיכה במתקפת הטרור של חמאס | צילום מסך, טוויטר

בארגון לא מתכוונים להפסיק עם האקט הפוליטי שלהם ומסרו: "אלו שאין להם דגל פלסטין, הבריגדה תחלק מאות דגלים מחוץ לאצטדיון. אנחנו מכבדים את זכויותיהם של האוהדים שלא רוצים להשתתף בפעולה הזו, אבל מבקשים את אותו כבוד לאוהדים שכן רוצים לעשות את זה".

סלטיק הפסידה את שני משחקיה עד כה במפעל מול פיינורד בחוץ ובבית מול לאציו. ליאל עבדה ממשיך בשיקום שלו אחרי הפציעה הקשה, אך במצב העניינים הנוכחי, ספק אם הוא בכלל יחזור ללבוש את מדי סלטיק העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי