"זה יהיה לילה היסטורי, ליאו מסי יזכה בכדור הזהב השמיני שלו"

play
כדור הזהב השביעי שלו. ליאונל מסי | אימג'בנק GettyImages, FRANCK FIFE
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10 06:49

העיתונאי פבריציו רומאנו אישר את הפרסומים מהשבועיים האחרונים, לפיהם הארגנטינאי יקבל את הפרס הנכסף ביום שני בפריז

(גודל טקסט)

ליאונל מסי יחזור לצרפת בשבוע הבא, לראשונה מאז עזב את פריז סן ז'רמן, וזה יהיה כדי להניף את כדור הזהב בפעם השמינית בקריירה. במהלך השבועיים האחרונים נפוצו עוד ועוד דיווחים לפיהם הפרעוש שהוביל את ארגנטינה לזכייה בגביע העולמי יקדים את ארלינג הולאנד במרוץ אל התואר האישי הנכסף, והיום (רביעי) הצטרף גם העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו.

"מסי יגיע לפריז ולא כדי לצפות במישהו אחר בטקס", הבהיר רומאנו. "הוא יהיה שם ויחזיק את כדור הזהב בידיו. זה ברור, וזה הולך להיות לילה היסטורי. כדור הזהב השמיני שלו".

הולאנד הבקיע 52 שערים ובישל עוד תשעה ב-53 משחקים בכל המסגרות בעונת הבכורה שלו במנצ'סטר סיטי, אותה הוביל לטרבל היסטורי (ליגת האלופות, אליפות והגביע האנגלי), אבל כפי הנראה מסי עודכן כי הוא יזכה בפרס על חשבון החלוץ הנורבגי אחרי שהצעיד את נבחרת ארגנטינה לזכייה במונדיאל לראשונה מאז 1986. במדי פריז סן ז'רמן, בעונה מאכזבת נוספת מבחינתה על אף הזכייה באליפות צרפת, הוא כבש 21 שערים ובישל עוד 19. במקום השלישי צפוי לסיים קיליאן אמבפה.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מציג את כדור הזהב
הציג את כדור הזהב בפארק דה פראנס. ליאונל מסי | רויטרס

"כדור הזהב", הפרס האישי היוקרתי ביותר עבור הכדורגלנים שמחולק מדי בשנה על ידי מגזין "פראנס פוטבול", מוענק בהתאם לבחירות המאמנים והקפטנים של הנבחרות החברות בפיפ"א, וכן הצבעות של עיתונאים ונציגי תקשורת הספורט ברחבי העולם.

יהיה זה כאמור כדור הזהב השמיני של מסי בן ה-36, ובהחלט ניתן להניח שתהיה זו הפעם האחרונה בה יזכה בתואר היוקרתי לאור מעברו לאינטר מיאמי בארצות הברית והספק הגדול בלשון המעטה אם יוכל לשחק גם במונדיאל 2026. בכדור הזהב הראשון שלו זכה מסי ב-2009 ובפעם האחרונה עשה זאת ב-2021, כאשר בשנה שעברה זכה קארים בנזמה. מסי הוא שיאן הזכיות בכדור הזהב וביום שני צפוי להגדיל את יתרונו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי