מסי הקדיש את הפרס למראדונה: "זה גם שלך ושל נבחרת ארגנטינה"

play
ליאונל מסי זוכה כדור הזהב 2023 | GettyImages
תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10 07:56

הפרעוש שזכה בכדור הזהב בפעם השמינית התייחס למושא הערצתו ביום הולדתו ופנה להולאנד ואמבפה: "גם לארלינג הגיע לזכות. אני משוכנע ששניכם תהיו הזוכים הבאים"

(גודל טקסט)

בפעם השמינית בהיסטוריה ואחרי אחת השנים הטובות בקריירה שלו עם זכייה במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי זכה הערב (שני) בפרס כדור הזהב היוקרתי והגדיל את שיא הזכיות. הארגנטינאי שסיים במקום הראשון הקדים את ארלינג הולאנד שסיים במקום השני והתנחם בפרס "גרד מולר" המוענק לכובש המצטיין, וקיליאן אמבפה שסיים במקום השלישי. הזכייה של מסי הגיעה בדיוק ביום הולדתו של דייגו ארמנדו מראדונה שהלך לעולמו לפני כ-3 שנים, והפרעוש לא שכח להודות למי שהוא מרגיש שהוא "חייב לו" את הקריירה.

"איפה שאתה נמצא, זה גם בשבילך", אמר מסי כשהתייחס למראדונה. "מזל טוב דייגו". הפרעוש המשיך ושם במרכז הזכייה שלו את הנפת גביע העולם עם נבחרת ארגנטינה: "הפרס הזה הוא חלק ממה שהשגנו בנבחרת ארגנטינה. זאת מתנה למשחקים, לצוות המקצועי ולכל האנשים בארגנטינה".

מסי הוסיף: "אני גאה מאוד שלא ויתרתי והמשכתי לנסות לזכות במונדיאל ובקופה אמריקה. גביע העולם היה הדבר היחיד שנותר לי לזכות בו ועשיתי את זה".

ליאונל מסי זוכה כדור הזהב 2023
הקדיש את הפרס לארגנטינה ומראדונה. מסי עם כדור הזהב השמיני | רויטרס

שחקנה של אינטר מיאמי, שקיבל את הפרס מדיוויד בקהאם, בעלי הקבוצה, לא שכח להתייחס לשחקן שהגיע למקום השני, ארלינג הולאנד: "כמו שאמרתי כבר, זה מאוד מגיע לו. הוא זכה בפרמיירליג ובליגת האלופות כשהוא מלך השערים בכל מקום. הפרס הזה יכול היה להיות שלך היום גם. אני משוכנע שאתה תזכה בזה בשנים הבאות".

מסי גם פנה לאמבפה שהגיע שלישי: "חלקתי שנתיים באותו מועדון עם קיליאן. אני מכיר את הכישרון העצום שלו. הוא שחקן צעיר מאוד, אני בטוח שנראה אותך ואת הולאנד שוב בעתיד. בקרוב מאוד הם יהיו הזוכים בכדור הזהב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי