צפו: אוהדי בוקה הותקפו בחוף הים בריו על ידי אוהדי פלומיננזה

play
אוהדי בוקה בחוף הים בריו לפני גמר הליברטדורס | GettyImages
צפו: פלומיננזה עלתה לגמר גביע הליברטדורס אחרי מהפך דרמטי 01:13

יממה לפני גמר הליברטדורס הטעון (שבת, 22:00, ספורט4), בדרום אמריקה מדווחים על אובדן שליטה בברזיל. הארגנטינאים טוענים ששוטרים השתתפו במתקפה

(גודל טקסט)

תמונות קשות הגיעו הלילה (בין חמישי לשישי) מחופי ריו דה ז'ניירו. מחר יתקיים גמר גביע הליברטדורס בין פלומיננזה לבוקה ג'וניורס (שבת, 22:00, ספורט4), אבל עוד לפני שהשתיים יתמודדו על הזכות להניף את הגביע היוקרתי ביותר בדרום אמריקה, האווירה מתוחה מאוד בעקבות עימותים אלימים שפרצו בין אוהדי הקבוצות.

זה החל בחוף קופקבנה בריו דה ז'ניירו, לשם הגיעו מאות אוהדי פלומיננזה כדי לתקןף את הארגנטינאים. לפי הדיווחים בדרום אמריקה, בברזיל הופתעו מהכמות האדירה של אוהדי בוקה ג'וניורס שהגיעה לעיר, אלפים שככל הנראה למרביתם כלל אין כרטיסים למשחק. למרות זאת, לא הצליחו כוחות משטרה למנוע את תקיפת אוהדי בוקה בחוף הים. בארגנטינה מאשימים את הכוחות הברזילאים שהם אלו שאפשרו לאוהדיהם לתקוף את אוהדי בוקה – היו אפילו האשמות על כך ששוטרים לקחו חלק בתקיפה או לכל הפחות העלימו עין וביצעו מעצרים דווקא של ארבעה אוהדים ארגנטינאים לאחר העימותים.

ראשי ה-CONMEBOL, קונפדרציית הכדורגל הדרום אמריקאית שבאחריותה התחרות, הודיעה על פגישת חירום בהשתתפות המארגנים וראשי הקבוצות בניסיון להרגיע את הרוחות ובעיקר בדרישה להגברת האבטחה ביום המשחק, באצטדיון ומחוצה לו. דווקא לאחר האירוע פורסם בארגנטינה על אוטובוסים רבים שממתינים בגבול ברזיל ומחכים לאישור להיכנס לתחומי המדינה, כדי לסייע לקבוצתם ולחבריהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי