"פאולו סוזה הוסר מרשימת המועמדים כשראינו שהוא אימן בישראל"

דיווח במצרים: בכיר בזמאלק אישר ששמו של הפורטוגלי עלה כמועמד אפשרי, עד אשר בכירי המועדון נחשפו לעברו במכבי תל אביב

(גודל טקסט)

פאולו סוזה פוטר לפני קרוב לחודש מסלרניטנה האיטלקית. הוא הגיע לקבוצה בעונה שעברה והצליח להשאיר אותה בליגה, אבל העונה הדברים נראו אחרת והוא פוטר מקבוצה נוספת – אחרי שלא נפרד בצורה טובה גם מפלמנגו, נבחרת פולין ובורדו בשנים האחרונות. לפי הדיווחים במצרים היום (שלישי) הוא היה מועמד מוביל לזמאלק, ממועדוני הפאר במדינה, אבל בקהיר הוחלט לוותר על שירותיו בשל עברו במכבי תל אביב.

סוזה הפורטוגלי, בימיו ככדורגלן בין השאר הוכתר לאלוף אירופה עם יובנטוס ובורוסיה דורטמונד ובעונת 2013/14 אלוף ישראל כמאמן מכבי תל אביב, למעשה היה מרחק אישור בכירי המועדון מקבלת הצעה רשמית מזמאלק, אלא שלפי "FilGoal" בכיר בזמאלק אישר להם כי מועמדותו הוסרה בשל עברו בישראל.

פאולו סוזה, מאמן סלרניטנה
לא יגיע לזמאלק בגלל עברו בישראל. סוזה | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

"זה נכון שפאולו סוזה היה בין המועמדים ושהשם שלו עלה בפגישה של ראשי המועדון", אישר בכיר בזמאלק על פי הדיווח, "אחרי שבחנו את קורות החיים שלו וראינו שעבד בישראל, מייד הסרנו את מועמדותו. לזמאלק יהיה מאמן חדש עם רזומה נהדר ושיתאים לערכים שלנו".

סוזה בן ה-52 הוביל את באזל השוויצרית לאליפות עונה אחרי ההצלחה שלו בישראל, כזכור הגיע לבאזל בזכות העובדה שהדיח אותה עם מכבי תל אביב בפלייאוף ליגת האלופות, אבל מאז לא זכה בתארים נוספים או רשם הישגים משמעותיים עם השחקנים שאותם הדריך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי