"בשיאו הוא היה אחד מ-5 החלוצים הטובים בעולם, היחיד שהתקרב לזלאטן"

קווין פרינס בואטנג החמיא למריו באלוטלי: "הוא היה ברמה אחרת, שחקן פנומנלי שיכול היה לזכות ב-3 כדורי זהב". וגם: מי לדעתו המאמן שכבר היום "יותר טוב מגווארדיולה" וישלוט בכדורגל ב-20 השנים הבאות?

(גודל טקסט)

קווין פרינס בואטנג טוען שמריו באלוטלי הוא כישרון גדול יותר מכוכב מילאן רפאל לאאו, ומתעקש שמנג'ר ברייטון רוברטו דה זרבי הוא מאמן טוב יותר מפפ גווארדיולה. בריאיון שהעניק, כדורגלן העבר החמיא לחלוץ שמשחק בטורקיה והרעיף שבחים על המאמן שהדריך אותו בססואולו.

קשר מילאן וברצלונה לשעבר אמר: "אני אוהב את באלוטלי, אני חושב שהוא יכול היה לזכות בשלושה כדור הזהב. עם זאת, הוא היה צריך מישהו כמוני בסביבה שיכוון אותו לכיוון הנכון בכל יום. לאאו שחקן טוב מאוד, אבל מריו היה ברמה אחרת, הוא היה פנומנלי. שיחקתי איתו וראיתי מה הוא יכול לעשות כשהוא לקח את הדברים ברצינות. כולנו יודעים למה הוא היה מסוגל, לא כולם יכולים לשמור על עקביות, אבל כשהוא היה בכושר, הוא היה אחד מחמשת החלוצים הטובים בעולם. היחיד שהתקרב לאיכות של זלאטן איברהימוביץ' היה באלוטלי".

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

בואטנג הביע חרטה על כך שהתקופה שלו תחת זה זרבי הייתה קצרה: "אם היתי מתאמן תחתיו לפני 10-12 שנים, הכל היה יכול להיות שונה. אני חושב שהוא יהיה המאמן הטוב בעולם ב-20-30 השנים הבאות. הוא הצליח לשפר כל שחקן שהוא עבד איתו, מהשוער ועד לחלוץ. עבדתי איתו כשהייתי בן 32 והרגשתי חזק מאי פעם. דה זרבי גורם לך להרגיש מחויב, הוא ידע לחבק כשצריך ולהניע אותך לפעולה. הוא באמת דואג לפן האנושי בניהול וזה דבר מהותי. האם הוא יותר טוב מפפ גווארדיולה? אני אומר שכן".

רוברטו דה זרבי | GettyImages, Jonathan Moscrop


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי