"שאשתי תבגוד בי, רק שסקאלוני יישאר מאמן נבחרת ארגנטינה"

play
ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה | GettyImages
צפו: אחרי הדרמה הגדולה, ארגנטינה רשמה ניצחון היסטורי על ברזיל 03:07

הדברים של מאמן אלופת העולם שאמר כי הוא "צריך לחשוב מה לעשות", קיבלו תפנית אחרי תמונה שהעלה לאינסטגרם, ובינתיים האוהדים משתגעים: "אל תלך, אנחנו נמות בלעדיך". צפו: אוהדי ברזיל ירקו על די מריה, שלא נשאר חייב

(גודל טקסט)

הבלאגן במשחק שנערך אתמול בלילה (בין רביעי לחמישי) בין נבחרות ברזיל לארגנטינה ביציעים המשיך לדשא והסתיים בניצחון של אלופת העולם 0:1 שהשאיר אותה בפסגת טבלת מוקדמות מונדיאל 2026 ביבשת הדרום אמריקאית. אחרי הניצחון הדרמטי, הגיע הדרמה גם לראיון של אחרי המשחק כשליונל סקאלוני חשף שהואשוקל מחדש את תפקידו כמאמן הנבחרת: "אני צריך לחשוב על צעדיי הבאים. נבחרת ארגנטינה זקוקה למאמן עם מלוא האנרגיות והרעב. הסטנדרט בנבחרת ארגנטינה גבוה מאוד, ואני צריך לחשוב היטב מה עליי לעשות".

הדברים הגיעו במקביל לדיווחים מארגנטינה על מתיחות בין מאמן אלופת העולם לבין יו"ר ההתאחדות הארגנטינאית, צ'יקי טאפיה, כשהשחקנים גיבו את סקאלוני שהביא את ארגנטינה לזכייה בקופה אמריקה ובמונדיאל. בינתיים, נראה שהמאמן משדר עסקים כרגיל כשאחרי הניצחון הגדול במרקאנה הוא העלה תמונה עם הצוות המקצועי ורשם: "ארגנטינה!!!!", דבר שהרגיע חלק מהעם הארגנטינאי, ולחלקו גרם רק לסעור יותר מדבריו של סקאלוני.

ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה
נשאר או הולך? סקאלוני | אימג'בנק GettyImages

"אל תלך, אנחנו זקוקים לך. אנחנו נמות בלעדיך", כתבו אוהדים רבים בתגובה לתמונות של המאמן הלאומי באינסטגרם. "לא משנה מה יקרה בעתיד, תודה שהפכת את כל הארגנטינאים למאושרים". היו גם אוהדים של הנבחרת שנראה היה שחשוב להם יותר מהרגיל שסקאלוני יישאר על הקווים בארגנטינה: "תישאר ליונל, אני מבקש ממך. אין לי בעיה שאשתי תבגוד בי, שלא יהיה לי כסף, שיהיה חסר לי אוכל, הכל – אבל שלא ייקחו לי אותך מאלופת העולם שלנו", כתב אחד האוהדים לסקאלוני.

צפו בתקרית המכוערת בין אוהדי ברזיל לאנחל די מריה

בתגובה לתמונה של סקאלוני, אפילו ההתאחדות הארגנטינאית, עימה כאמור הוא מסוכסך, הגיבה עם אימוג'י מצדיע לניצחון והצוות המקצועי של הנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי