"המועמדת הבכירה": האם זאת הקבוצה החדשה של דויד דה חאה?

play
דויד דה חאה | רויטרס
הצלת ענק של דה חאה בתוספת הזמן העניקה למנצ'סטר יונייטד 0:1 על ווסטהאם 05:58

דיווח: השוער הספרדי רוצה להישאר באירופה, אך לא מן נהמנע כי בסופו של דבר הוא יתפתה לכסף הגדול. אחרי הדיווחים על אל נאסר ואינטר מיאמי של מסי ורונאלדו, מועדון אחר הוזכר בתקשורת האנגלית

(גודל טקסט)

אחרי הדיווחים שטענו כי הוא דחה את אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו והתקרב לאינטר מיאמי של ליאו מסי, ייתכן שחלה תפנית בעלילה לגבי עתידו של השוער דויד דה חאה, כאשר באנגליה מדווחים כי אל-אטיפאק הסעודית של סטיבן ג'רארד היא המועמדת הבכירה לצרף את הספרדי.

עם זאת, ב"סאן" נכתב כי הקבוצה של סטיבי ג'י היא לא היחידה וישנם מועדונים נוספים שעשויים לנסות לפתות את דה חאה. הספרדי הרוויח במנצ'סטר יונייטד 375 אלף ליש"ט לשבוע ואם יבחר לעבור לסעודיה, הוא ישאף להרוויח יותר. כידוע, דה חאה רצה להישאר באירופה ולהמשיך לשחק באחת הקבוצות הבכירות, אולם טרם זכה להצעה שתספק אותה וכבר דווח כי הוא שוקל פרישה, אלא שכעת נראה כי הכסף הגדול עשוי בכל זאת לפתות אותו.

דויד דה חאה | רויטרס

12 שנים בילה דה חאה בין הקורות באולד טראפורד, עד שעזב את מנצ'סטר יונייטד בקיץ האחרון עם סיום חוזהו, אך מאז לא מצא קבוצה וכאמור הוא עדיין שחקן חופשי. במהלך הקיץ החולף הוא דחה לא פחות מחמש הצעות מהליגה הסעודית, מתוך אמונה כי יישאר ברמה הגבוהה באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי