כוכב אליפות העולם עד גיל 17 על הכוונת של שבע קבוצות באירופה

קלאודיו אצ'ברי מסומן כדבר הבא בארגנטינה, סיטי, ריאל ופ.ס.ז' בין המועדונים שעוקבים אחריו מקרוב. סעיף שחרורו מריבר: 25 מיליון יורו

(גודל טקסט)

אחד מחצאי הגמר באליפות העולם עד גיל 17 יפגיש מחר (שלישי, 5:30) בין ארגנטינה לגרמניה, ומי שמוביל את האלביסלסטה הוא כנראה גם הכוכב הבולט ביותר בטורניר – קלאודיו אצ'ברי בן ה-17 מריבר פלייט, שמוליך את טבלת הכובשים בצוותא עם חברו לנבחרת אגוסטין רוברטו, כשכל אחד עם חמישה שערים (בנוסף לבישול אחד). לפי "אס", בזכות הופעתו המעולה באליפות אצ'ברי נכנס לרשימות של לא פחות משבעה מועדונים גדולים באירופה.

בעיתון הספרדי נכתב כי ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, פריז סן ז'רמן, יובנטוס, מילאן, אינטר, בנפיקה ואתלטיקו מדריד עוקבות מקרוב אחר הקשר ההתקפי, שלובש -באופן לא מפתיע- את החולצה מספר 10, עונד את סרט הקפטן בנבחרת הנערים של ארגנטינה ומכונה "דיאבליטו" ("שדון" בספרדית).

ההתעניינות באצ'ברי גברה משמעותית בעקבות ההצגה המדהימה שלו ברבע גמר המונדיאל עד גיל 17, בו כבש שלושער מרהיב בניצחון 0:3 על ברזיל, במה שסגר שבוע חלומי מבחינת הארגנטינאים אחרי שהנבחרת הבוגרת רשמה ניצחון היסטורי על ברזיל במונדיאל גביע העולם.

צפו בשלושער של אצ'ברי נגד ברזיל

קלאודיו אצ'ברי במדי נבחרת ארגנטינה עד גיל 17 נגד ברזיל
מסומן כדבר הבא. קלאודיו אצ'ברי בפעולה מול ברזיל | אימג'בנק GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

אצ'ברי חתום בריבר עד סוף 2024 עם סעיף שחרור של 25 מיליון יורו, כשאלופת ארגנטינה ככל הנראה תנסה לפתוח את החוזה כדי להגדיל את הסכום שתכניס בעתיד ממכירתו. מה שבטוח, ריבר תתקשה להשאיר את הכישרון הצעיר אצלה יותר משנה לפני שהוא יעזוב לאחת הליגות הבכירות בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי