אחרי שריגש בשידור חי: שוחררה דודתו של השדר הארגנטינאי

play
ברוכה השבה. אופליה רויטמן | עיבוד תמונה, ללא
צפו: אחרי הדרמה הגדולה, ארגנטינה רשמה ניצחון היסטורי על ברזיל 03:07

הרנן פלר, שריגש בשידורים חיים בארגנטינה כשקרא פעם אחר פעם לשחרור החטופים, התבשר על חזרת הדודה אופליה רויטמן שנחטפה מניר עוז ב-7 באוקטובר

(גודל טקסט)

הרנן פלר היה אחד הקולות החשובים בעולם הספורט בכל הנוגע לקריאה להשבת החטופים מידי חמאס, והערב (שלישי) קיבל שדר הכדורגל היהודי-ארגנטינאי את הבשורה המשמחת לה חיכה 53 ימים: דודתו אופליה רויטמן שוחררה בפעימה החמישית של העסקה.

אופליה בת ה-77 עלתה לישראל מארגנטינה ב-1985 והתיישבה קיבוץ ניר עוז. במשך שלושת השבועות הראשונים הוגדרה כנעדרת, אך לאחר מכן משפחתה עודכנה כי היא נחטפה לרצועת עזה. הערב היא חוזרת לשטח ישראל יחד עם תשע חטופות נוספות שיצאו משבי חמאס.

פלר הזכיר את נושא החטופים בנאום מרגש לפני גמר גביע ליברטדורס ולאחר מכן עשה את זה גם לפני משחקה של אלופת העולם ארגנטינה מול אורוגוואי במוקדמות המונדיאל ושוב לפני המשחק מול ברזיל, וכן לפני חצי גמר הגביע הארגנטינאי בין בוקה ג'וניורס לאסטודיאנטס ובמשחקי ליגה בימים האחרונים.

אופליה רויטמן בת ה-77 מקיבוץ ניר מוגדרת כנעדרת
ברוכה השבה. אופליה רויטמן | עיבוד תמונה, ללא

"אנחנו באצטדיון מרקאנה, מחכים לברזיל וארגנטינה", פתח את הסופר-קלאסיקו של כדורגל הנבחרות בדרום אמריקה. "45 ימים לאחר הטבח ב-7 באוקטובר בישראל, אנו ממשיכים לגנות נמרצות את ארגון הטרור חמאס. אנו ממשיכים לדרוש את שחרורם של 240 החטופים, בהם 22 ארגנטינאים וברזילאי אחד, כדי שכולם יוכלו לחזור הביתה, להתאחד עם ילדיהם, עם הוריהם, עם אחיהם, עם הסבא והסבתא, עם הנכדים והחברים. כדי שהם יוכלו להיות חופשיים שוב, כמוך וכמוני. יש לנו אמונה ותקווה. הם לא לבד, אנחנו יחד למרות המרחק. אנחנו זקוקים לכם, בואו לא נוריד ידיים. להחזיר את אופליה, להחזיר את כל החטופים. אנחנו מחכים להם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי