בארגנטינה טוענים: סקאלוני צפוי לעזוב אחרי הקופה אמריקה

play
מאיפה זה בא? סקאלוני | GettyImages, Buda Mendes
צפו: אחרי הדרמה הגדולה, ארגנטינה רשמה ניצחון היסטורי על ברזיל 03:07

מאמן אלופת העולם שינה את דעתו ויגיע להגרלה בשבוע הבא, אך לפי דיווח הוא נוטה לא להמשיך בנבחרת אחרי הטורניר בקיץ 2024

(גודל טקסט)

שבוע אחרי שהעמיד בספק את המשך דרכו על הקווים של הנבחרת, היום (רביעי) פורסמו בתקשורת בארגנטינה הערכות חדשות לגבי עתידו של ליונל סקאלוני. המאמן שהוביל את האלביסלסטה לזכייה בגביע העולם צפוי להדריך את ליאו מסי וחבריו גם בקופה אמריקה בארצות הברית בקיץ 2024, אבל נוטה לעזוב את תפקידו לאחר הטורניר.

תחילה דווח היום באתר "TyC" שסקאלוני שינה את דעתו באשר לנוכחות בהגרלת הקופה האמריקה. המאמן, שאמר בתום הניצחון על ברזיל לפני שבוע כי הוא "צריך לחשוב מה לעשות", תכנן לנצל את השבועות הקרובים על מנת לשקול את עתידו ולא היה אמור להיות חלק מהמשלחת הארגנטינית להגרלה במיאמי, אבל החליט להגיע בסופו של דבר.

עם זאת, ב-"ESPN ארגנטינה" טענו שסקאלוני ככל הנראה לא יוביל יותר את ארגנטינה אחרי הקופה אמריקה, למרות שהוא חתום עד סוף מונדיאל 2026, במידה רבה בשל החוסר באנרגיות שהוא דיבר עליו בשבוע שעבר.

ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה
ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה | GettyImages

במיאמי אמורה להיערך פגישה שהייתה בתכניות בכל מקרה, בה סקאלוני ונשיא ההתאחדות הארגנטינית קלאודיו טאפיה ידונו בהמשך שיתוף הפעולה, על רקע הדיווחים שהשחיקה בין השניים היא מהסיבות העיקריות שהמאמן עשוי לעזוב. כך או כך, בינתיים כלל לא התקבלו החלטות ובשיחה ידברו השניים רק על מה שיהיה עד הטורניר בקיץ הקרוב, ולא על שאלת עתידו של המאמן על הקווים של אלופת העולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי