המתיחה שהותירה את סילבה בהלם: גניחות נשמעו במהלך הגרלת היורו

play
דויד סילבה שחקן נבחרת ספרד לשעבר לפני הגרלת יורו 2024 | רויטרס
כבר לא יכולים לחכות: צפו בהגרלת יורו 2024 01:09

בזמן שכוכב העבר הספרדי ובריאן לאודרופ הגרילו את משחקי אליפות אירופה בקיץ בגרמניה, יושבי האולם נאלצו להקשיב לקולות מקיום יחסי מין. צפו והאזינו

(גודל טקסט)

שישה חודשים וחצי לפני שאליפות אירופה בגרמניה יוצאת לדרך, הערב (שבת) נערכה הגרלת הבתים ונקבע לוח המשחקים. איטליה, אלופת אירופה שהייתה בדרג הרביעי והאחרון, תנסה להגן על תוארה בבית קשה בו תיאבק בספרד, אלבניה וקרואטיה, סגניתה אנגליה עם דנמרק, סלובניה וסרביה וסגנית אלופת העולם צרפת תפגוש את אוסטריה, הולנד וכן את מנצחת פלייאוף A שזהותה תיקבע במרץ.

שעה קלה לאחר ההגרלה, החלו להגיע תגובות מחלק מהמאמנים ומשחקני הנבחרות שלפניהם עוד עונה ארוכה עד שתישמע שריקת הפתיחה ליורו בגרמניה בקיץ הקרוב. החלוץ הצרפתי אוליבייה ז'ירו הודה: "נצטרך להיזהר, זה לא יהיה קל. יהיו משחקים גדולים. את הולנד אנחנו מכירים היטב, תמיד מרתק מולם. לאוסטריה יש שחקנים במועדונים גדולים באירופה. נחכה לפלייאוף ונראה מי תעלה, ויילס ופולין הן המסוכנות. אבל אפשר להגיד שזו הגרלה נוחה יותר מאשר היורו הקודם".

שחקני נבחרת צרפת קיליאן אמבפה, אוליבייה ז'ירו
שחקני נבחרת צרפת קיליאן אמבפה, אוליבייה ז'ירו | אימג'בנק GettyImages, Kirill KUDRYAVTSEV / AFP

כזכור, ביורו הקודם צרפת פגשה בשלב הבתים את גרמניה, פורטוגל והונגריה ועלתה מהמקום הראשון, אבל בשמינית הגמר בתום 3:3 מטורף נפרדה מהתחרות בעקבות הפסד בדו קרב פנדלים לשוויץ.

עוזר המאמן הצרפתי גי סטפן, שנכח בהגרלה בהמבורג במקום דידייה דשאן שעבר ניתוח, הצטרף לתחושה של ז'ירו: "ביורו האחרון סבלנו מהבית המוקדם, בזבזנו אנרגיה רבה מדי על שלושת המשחקים מול גרמניה, הונגריה ופורטוגל והגענו מעט מותשים לשמינית הגמר מול שוויץ. המשחק הכי חשוב יהיה הראשון מול אוסטריה".

נבחרת הולנד שכאמור התמודדה עם הטריקולור ביורו הקודם וגם היא נפרדה מהתחרות בשמינית הגמר בעקבות הפסד לצ'כיה, נמצאת הרחק משיאה ושם בהחלט היו שמחים לקבל הגרלה אחרת. בודווין זנדן, שחקן העבר של נבחרת הולנד, אמר על כך: "כרגע אנחנו לא בשיא, משחקי המוקדמות היו מסובכים ועלינו בקושי. מזל שהמשחקים לא מחר, לפחות יש לנו זמן להיערך, אבל אם הולנד לא תעלה זה יהיה די מביש".

בספרד המאמן לואיס דה לה פואנטה הסתפק בקלישאות הרגילות: "אנחנו באחד הבתים יותר קשים, אבל אני סומך על השחקנים שלי בצורה עיוורת ומשוכנע שהיריבות שלנו לא שמחות מכך שהם קיבלו אותנו".

המתיחה בהגרלת היורו: כך זה נשמע וכך הגיב דויד סילבה

גם בריאן לאודרופ ניסה להתמודד בהצלחה עם הסיטואציה המביכה

לוצ'אנו ספאלטי, שמונה למאמן נבחרת איטליה רק הקיץ, אפילו לא יסגור שנה בתפקיד כשיסתיים היורו ויהיה מי שבאחריותו לנסות להוביל את האזורי לשמירה על התואר, הודה: "קיווינו לקבל הגרלה נוחה יותר גם אם אנחנו בדרג הרביעי, אבל אסור לשכוח שאנחנו נבחרת איטליה. יש עוד הרבה זמן עד היורו וקשה לצפות ולחזות מה יהיה. קרואטיה נבחרת חזקה ומנוסה, גם אלבניה הוכיחה שהיא מאורגנת היטב וכמובן שספרד זו נבחרת שתאתגר אותנו מאוד, אבל כל מי שאוהב ספורט נהנה מאתגרים".

באנגליה, גארת' סאות'גייט שנעצר בחצי גמר מונדיאל 2018 ובגמר יורו 2020 אמר :"אחרי הגרלה תמיד יש את אותה הרגשה, אבל משחקים הם לא על הנייר – תמיד יש נבחרת או שתיים שאתה רוצה להימנע מהן, אבל בכל מקרה כל הנבחרות שנפגוש הן טובות וראויות".

אגב, עם כל הכבוד לתגובות, אחרי ההגרלה כולם דיברו על המתיחה הגדולה שהפריעה למהלך הגרלת היורו. בזמן שדויד סילבה ובריאן לאודרופ שלפו כדורים, באולם נשמעו קולות של גניחות מקיום יחסי מין – בדומה למתיחה על חשבונם של גארי ליניקר ואנשי BBC בינואר האחרון. סילבה נותר המום והתקשה להבין את אשר התרחש בזמן שהוא צריך להקריא את תוצאות הפתקים שהוא שולף בהמבורג, כמוהו גם לאודרופ שניתן היה לראות אותו נע בחוסר נוחות באותם רגעים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי