"די למוסר הכפול": ברוסיה תוהים – למה אופ"א לא מענישה את ישראל?

play
דריק לוקאסן שחקן מכבי תל אביב מול צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
צפו: ערן זהבי כבש שער ענק והשתיק את המפגינים, מכבי תל אביב ניצחה 1:2 03:38

חבר ההתאחדות הרוסית טוען כי בעולם צריכים להטיל על ישראל סנקציות זהות - או להשיב את הקבוצות הרוסיות למפעלים האירופיים השונים

(גודל טקסט)

נבחרת רוסיה והנציגות שלה במפעלים האירופיים הושעו על ידי אופ"א ופיפ"א לאור המלחמה עם אוקראינה, וכעת ממשיכים במדינה לקרוא גם להשעייתה של ישראל.

המבקר התורן הוא חבר הנהלת ההתאחדות הרוסית מקסים מיטרופנוב, שטען: "האם העמדה של אופ"א כלפי ישראל נורמלית? הם צריכים לנקוט בעמדה זהה כפי שנקטו כלפינו. תמיד טוענים שהכדורגל הוא מעל פוליטיקה, אבל זה לא המצב כרגע".

שר הספורט הרוסי אמיר חמיטוב הוסיף ואמר: "אני קורא להתאחדויות הבינלאומיות לאפשר לקבוצות מרוסיה ולנבחרת רוסיה לחזור למפעלים השונים. סכסוכים אחרים בעולם לא מקבלים את אותו יחס כמו רוסיה. המצב במזרח התיכון מתוח, לא רק ברצועת עזה אלא גם בסוריה, מצרים ולבנון, וזה הכל בגלל הצבא הישראלי".

דריק לוקאסן שחקן מכבי תל אביב מול צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה
דריק לוקאסן שחקן מכבי תל אביב מול צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

"התוקפנות של ישראל כלפי הפלסטינים לא פגעה בהשתתפות הקבוצות במפעלים באירופה, כך שמכבי תל אביב ומכבי חיפה ממשיכות לשחק כרגיל", הוסיף שר הספורט הרוסי. "אם כך, גם הספורטאים הרוסים צריכים להתחרות כרגיל. אני קורא לאופ"א לשקול את החלטתה ולהפסיק עם המוסר הכפול".

קשר העבר של נבחרת רוסיה דיניאר ביליאלטדינוב הצטרף לדיון ואמר: "יש מוסר כפול בכל מקום. אולי ב-2025 יתנו לנבחרת שלנו לשחק איפשהו, אבל מי מחכה לנו? אפילו אוסטרליה ודרום קוריאה לא רוצות לשחק מולנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי