"רוביאלס נישק גם שחקניות אנגליות". הספרדי הגיב: "זו צביעות"

play
נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית לואיס רוביאלס | אימג'בנק GettyImages, Marc Atkins
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.12 07:01

באנגליה חשפו פרטים נוספים על התנהגות נשיא ההתאחדות הספרדית לשעבר בגמר מונדיאל הנשים. רוביאלס אישר, אך תקף את המנכ"לית האנגלית: "גם היא נגעה בשופטים וחיבקה כשרק הושיטו לה יד"

(גודל טקסט)

לואיס רוביאלס, לשעבר נשיא ההתאחדות הספרדית, התבשר כי הוא הורחק לשלוש שנים מכל פעילות הקשורה לכדורגל לאחר שנישק בפה ללא הסכמה את שחקנית נבחרת הנשים ג'ני הרמוסו בטקס הענקת המדליות בגמר מונדיאל הנשים בקיץ האחרון. הספרדיות הוכתרו לאלופות העולם בפעם הראשונה בהיסטוריה בזכות ניצחון 0:1 על אנגליה, והערב (רביעי) התפרסמו בבריטניה עדויות לפיהן רוביאלס יצר מגע לא מחויב גם עם כמה מהשחקניות האנגליות.

שתי שחקניות אנגליות עמדו במוקד – לאורה קומבס ולוסי ברונז. מקורביה של מנכ"לית ההתאחדות האנגלית דבי יואיט, שגם כן הייתה על הבמה במהלך הטקס, מסרו כי רוביאלס "בירך את שופטי המשחק בלחיצת יד. לאחר מכן כשהאנגליות עלו הוא לחץ יד ולחלקן טפח על היד. אז הגיעה קומבס, ורוביאלס תפס את פניה וליטף אותה. זה היה מאוד מוזר, ולאחר מכן עלתה ברונז והוא נישק אותה בכוח על הלחי".

יואיט המובכת חשה אי נוחות כאשר ראתה את האינטראקציה של רוביאלס עם השחקניות הספרדיות, כולל הרמוסו, שלדבריה ראתה אותה מגלגלת עיניים לאחר הנשיקה המפורסמת על הפה.

נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית, לואיס רוביאלס, עם שחקנית הנבחרת אאיטנה בונמאטי
נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית, לואיס רוביאלס, עם שחקנית הנבחרת אאיטנה בונמאטי | GettyImages, Catherine Ivill

הספרדי לא הכחיש את הדברים, אך בהודעה שנמסרה דרך נציגיו הוא קרה ליואיט צבועה: "גם היא חיבקה חלק מהשחקניות על אף שהיה ברור שהן מושיטות את ידן ללחיצת יד בלבד. לפי אותו ההיגיון, אפשר לתאר זאת כמגע פיזי שלא בהסכמה. היא גם ליטפה את הידיים של השופטים, בעוד רוביאלס רק לחץ את ידם. קומבס הייתה פצועה בגמר ולא שיחקה, אז רוביאלס ניסה לנחם אותה. ברונז משחקת בליגה הספרדית ואף זכתה בסופרקופה מספר חודשים קודם לכן, כך שרוביאלס כבר פגש אותה. אף אחד לא דיבר על המחוות האלה ב-18 ביוני, כאשר רוביאלס חיבק מאותן הסיבות את לוקה מודריץ' לאחר שנבחרת קרואטיה הפסידה לספרד בגמר ליגת האומות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי