גונדואן מצפה מנאגלסמן "לדרוש יותר": "אפשר וצריך לזכות ביורו"

play
אילקאי גונדואן נבחרת גרמניה | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.12 07:01

קשר נבחרת גרמניה התייחס ליכולת והתוצאות הרעות לקראת אליפות אירופה הביתית: "לא נשאר הרבה זמן, צריכים מהמאמן משימות ודרך ברורה. יש לנו שחקנים יוצאי דופן"

(גודל טקסט)

הגרלת שלב הבתים של יורו 2024 זימנה לגרמניה המארחת בית יחסית פשוט על הנייר, אך היכולת של המאנשאפט בחודשים האחרונים ועוד אפילו לפני ההדחה המוקדמת מהמונדיאל בקטאר, הפכו את בית א' עם סקוטלנד, הונגריה ושוויץ לכאב ראש עבור יוליאן נאגלסמן. הגרמנים יארחו את משחק הפתיחה מול סקוטלנד ב-14.6, ועד אז ינסו דרך משחקי הכנה, שגם בהם הפסידו לאחרונה, לגבש את הסגל הצעיר יחסית ובעל הכישרונות המעניינים בדמותם של ג'מאל מוסיאלה ופלוריאן וירץ יחד עם מנוסים מהם כמו יוזוע קימיש ואילקאי גונדואן.

הקשר של ברצלונה, שהפך במנצ'סטר סיטי לאחד מהחשובים במערך של פפ גווארדיולה, צפוי להיות גם בקיץ הקרוב שחקן הרכב בקישור הגרמני, אך גם הוא מודע לעבודה הרבה שצפויה להיות למארחת הטורניר: "כל התפאורה מסביב תהיה מושלמת עבורנו, רק נותר לנו השחקנים להצליח. מעולם לא הטלתי ספק במאמן או בשחקנים, למרות התוצאות הרעות בחודשים האחרונים".

מאמן נבחרת גרמניה יוליאן נאגלסמן
מאמן נבחרת גרמניה יוליאן נאגלסמן | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein

גונדואן הוסיף וסיפר כי הוא מצפה מהמאמן הצעיר "לדרוש יותר" מהשחקנים ו"להכווין" את הסגל למטרת הזכייה באליפות אירופה: "יש לי הרגשה שכל אחד מאיתנו עסוק מדי בעצמו. לא הצלחנו לצמוח כצוות ולא נשאר הרבה זמן. אנחנו צריכים משימות ברורות. צריך ליצור סימביוזה על הדשא. יש לנו כל כך הרבה שחקנים יוצאי דופן. אפשר וצריך לזכות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי