מי ישלם את המחיר? סקאלוני מתכנן שינויים בסגל ארגנטינה

play
ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה עם ליאונל מסי | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.12 08:15

המאמן ייפגש עם מסי וידבר עמו על הצורך ברענון לקראת הקופה אמריקה, בו הוא צפוי להמשיך לאמן את אלופת העולם. שמות בכירים יודחו?

(גודל טקסט)

אחרי שהכירה את יריבותיה בשלב הבתים של הקופה אמריקה, עתידה של נבחרת ארגנטינה הולך ומתבהר לקראת הטורניר בו תנסה לזכות בתואר יבשתי שני רצוף. בהמשך לדיווח ב-ESPN אתמול (שישי), לפיו המאמן ליונל סקאלוני ימשיך על הקווים, היום הוסיפו באותו כלי תקשורת פרטים על השיחה שצפויה בינו לבין הקפטן ליאו מסי.

מעבר לכך שסקאלוני צפוי לבשר לכוכב הגדול ביותר שלו שהוא החליט לאמן את הנבחרת בקופה אמריקה, בארגנטינה טוענים שהמאמן מרגיש צורך להחליף מספר שמות בסגל ולבצע שינויים נוספים על מנת להישאר תחרותיים באותה רמה. לפי הדיווח, החוסר באנרגיות שבגללו סקאלוני שקל את המשך דרכו קשור במידה רבה לקושי שבהחלטות מסוימות שהוא יצטרך לקבל, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת היחסים האישיים שלו עם השחקנים שייפגעו מאותם צעדים.

מאמן נבחרת ארגנטינה ליונל סקאלוני בהגרלת קופה אמריקה 2024
הגביע עליו ינסה לשמור. סקאלוני בהגרלת קופה אמריקה | אימג'בנק GettyImages, ANGELA WEISS/AFP

כזכור, לפני שבועיים וחצי לאחר הניצחון 0:1 על ברזיל במראקנה, סקאלוני אמר שהוא מרגיש ש"הרף גבוה" והנבחרת "זקוקה למאמן עם אנרגיות", מה שעורר אצלו צורך "לחשוב מה עליו לעשות". הפגישה בין המאמן למסי תיערך לפני סוף 2023, ככל הנראה בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי