העברות בעולם, 11.12: יונייטד הציעה לברצלונה את סאנצ'ו בטרייד

play
זכה זכה לחיבוק חם והחזיר עם שער. סאנצ'ו | רויטרס
צפו: סון כבש ובישל פעמיים, טוטנהאם חגגה 1:4 על ניוקאסל 03:16

הכוכב האנגלי עשוי לעזוב בינואר בגלל הריב עם טן האח, בגרמניה טוענים: שיחה דרמטית בין באיירן מינכן לרונאלד אראוחו. האם אוסקר גלוך יעבור לפרמיירליג כבר בחורף הקרוב? וגם: סלאח מתקרב לסעודיה, קברצחליה לצ'לסי?

(גודל טקסט)

שמועות

* בספרד טוענים: מנצ'סטר יונייטד הציעה לברצלונה עסקת חליפין על ג'יידון סאנצ'ו, 23, השחקן שהגיע למועדון תמורת 73 מיליון ליש"ט ומרוויח 4 מיליון ליש"ט לעונה אבל מסוכסך עם אריק טן האח. המאמן טוען שהדלת עוד לא סגורה בפני השחקן. יונייטד רוצה בתמורה את ראפיניה, שלאחרונה תפס קבוע בהרכב של צ'אבי.

* עוד שינויים בברצלונה? "סקיי גרמניה" מדווחים שבאיירן מינכן ממשיכה בחיזוריה אחר רונלד אראוחו, בלם בארסה, ולאחרונה המנהל המקצועי כריסטוף פרוינד "שוחח עם השחקן והציג בפניו את הפרויקט הספורטיבי של באיירן בניסיון לשכנע אותו לעבור". בשיחה באיירן הבטיחה שתשלם את הסכום שבארסה תדרוש, אם אראוחו אכן יגיד OK, ושהמועדון יעשה הכל כי הוא רואה בו את "בלם העתיד".

* האם אוסקר גלוך יעזוב את זלצבורג כבר בחלון הקרוב בינואר? באנגליה מדווחים: "אסטון וילה סימנה את גלוך לקראת החלון בינואר". לידיעה המלאה

רונאלד אראוחו ברצלונה
רונאלד אראוחו ברצלונה | GettyImages

* ב"אינדיפנדנט" משוכנעים: מוחמד סלאח יעזוב את ליברפול בקיץ לערב הסעודית תמורת סכום של מעל 200 מיליון ליש"ט.

* אלכס מורנו יעזוב את אסטון וילה? ב"מונדו דפורטיבו" נכתב כי המגן השמאלי עשוי לעזוב ולשוב לבטיס.

* באנגליה מדווחים על שינוי כיוון בצ'לסי: אחרי שהיה נראה שהבלוז יעשו הכל על מנת להחתים את ויקטור אוסימן מנאפולי, הלונדונים מעוניינים להפנות את תשומת הלב לאייבן טוני מברנטפורד.

* עוד בצ'לסי, הקבוצה מאוד רוצה לסגור מול נאפולי את עסקת חביצ'ה קברצחליה בינואר ולהביא אותו בקיץ הקרוב.

* ב"אס" הספרדי מדווחים כי בטיס קרובה להשלים את עסקת ברקאי ילמאז בימים הקרובים. הקשר הצעיר של פרייבורג יצטרף בחלון ההעברות של ינואר לספרד.

* הבעיות ההתקפיות של מנצ'סטר יונייטד בדרך להיפתר? השדים האדומים חושקים בסרהו גיראסי, הסקורר הנהדר של שטוטגרט. בגרמניה טוענים כי "אף סכום לא ישכנע את הקבוצה למכור אותו בינואר".

אייבן טוני, חלוץ ברנטפורד
| רויטרס

* ב"סאן" הבריטי מדווחים שניוקאסל תנסה להביא "מספר שחקנים מהליגה הסעודית" בחלון ההעברות הקרוב בהשאלה. כזכור, למגפייז רשימת פצועים ארוכה מאוד ואדי האו ישמח לקבל חיזוק לסגל הקצר העומד ברשותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי